2022年11月17日星期四

生薑燒汁炒豬肉 + 自家制豬腳薑 + 白菜仔 ( 17-NOV-2022 )




今晚食更加好味道



( 17-NOV-2022  THU )

瞓晚瞓得都唔錯   因為無開冷氣   起碼我無熱醒   真係講都唔信   11月中仲要開冷氣   依家天氣反常哂   第時香港應該無冬天㗎喇 ~

早餐食斑蘭瑞士卷   味道唔錯喎   無咖啡味咁甜 ~


菇場忙呀   開心開心 ~

Lunch Time 又出去行下   今日好想食牛雜河呀   真係好耐無食咁嘛   今次啲牛雜份量多咗   同埋扣底嘅河粉都多咗喎 ~


菇場仍然忙呀   所以話咁快放工 ~

放工去買麻糟   之後即飛番屋企煮飯喇 ~

今晚又焗又蒸  差唔多 7 點 15 分先開餐 ~

是日懶餐 - 生薑燒汁炒豬肉 + 自家制豬腳薑 + 白菜仔

生薑燒汁炒豬肉 - 有支生薑燒汁都唔錯   唔駛自己調味嘛   我都鍾意食洋蔥   所以煮呢個餸係超級方便又好味呢 ~

自家制豬腳薑 - 真係擺到差唔多到期先食   咁今晚我唔食飯就食埋去啦   食完幾嚿薑   真食成身熱哂   哈哈 ~

白菜仔 - 食埋又轉另一樣菜   不過其實都係睇下邊啲菜係襟擺先買㗎   唔想日日去買菜呀 ~

我呢排夜晚都好少食飯   所以多數蒸一盒韓國白飯   里奧大人食一半   之後一半就帶飯   今晚佢食得好快   因為我煮完要抖下先食   我話佢食完我都未開始食   咁佢即刻唔敢食咁   我覺得自己咁講勁衰呀   其實佢見到啲餸快快食   好過唔想食啦   我真係要好好管理一下自己啲情緒了 ~

洗埋碗又抖下   之後同里奧大人去做運動   呢排最多做 25 分鐘   我做得太耐   瞓覺條腰會痛囉   等慢慢 Warm Up 完先做耐啲   唔係做幾日又痛又唔做得仲慘 ~

沖埋涼就食生果同齋燒鵝   之後再定定睇 "法政先鋒 5" 同 "超能使者"   估唔到 "超能使者" 都幾好睇喎   咁家姐又有睇   咁廣告時間就一齊傾下劇情   因為我有時早瞓無睇   唔知講乜鬼呢   哈哈 ~ 

今次嘅齋燒鵝又係好新鮮   勁好味呀


今晚又 11 點半先瞓覺呀   真係覺得好夜咁 ~ 

沒有留言:

發佈留言