2022年11月12日星期六

香草辣椒肉碎煎蛋飯 & 拚盤小食 + 泡菜豚肉湯 ( 12-NOV-2022 )





( 12-NOV-2022  SAT )

今朝 7 點 25 分已經醒咗   不過懶床到 7 點 45 分先起身   哈哈 ~

打電話叫外賣   阿姐問我做咩咁耐無叫 ?!   之後去到茶記   阿哥又話大家都問咩呢排唔見我   我話依家多數喺屋企食早餐呀   哈哈 ~

早餐食吞拿魚烘底   仍然咁好味 ~


菇場呀   當然唔忙啦 ~

家姐今日同我哋食午餐   咁我買埋午餐先番屋企喇 ~


里奧大人要番工   所以食完再坐多陣就走   我就繼續同家姐傾下偈   差唔多 3 點半左右走 ~

我又周圍行下啦   之後買維他檸檬茶   因為只係 $36/3 Packs   真係忍唔住買囉   咁星期日中午飲下都唔錯嘛 ~

拎完番屋企再去買人參果同澳洲橙   之後又買濕紙巾   真係好重呀   所以要快快番屋企 ~

原來頭先行咗個半鐘多啲   唔怪得我對腳開始有啲攰啦   自己行又特別快   因為咩都想睇   但其實駛咩咁心急呢   哈哈 ~

番到屋企都 5 點 45 分   執下嘢再大清潔   沖完涼都要預備晚餐了 ~

等埋里奧大人放工   今晚接近 8 點半先開餐呢 ~

是日懶餐 - 香草辣椒肉碎煎蛋飯 & 拚盤小食 + 泡菜豚肉湯

香草辣椒肉碎煎蛋飯 & 拚盤小食- 尋晚食剩   今晚當然會見到佢啦 ~

泡菜豚肉湯 - 又係好想飲呢個湯   不過今晚就唔要豆腐改為豚肉   因為解凍咗   唔食唔得   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人就自己去做運動   我就熨兩機衫當運動啦   頭先行到對腳好攰   真係唔想徑步呢 ~

搞掂哂又睇下 Youtube   今晚唔眼瞓喎   差唔多 11 點 45 分先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言