2022年11月15日星期二

鮮蝦豬肉雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) + 紅油拍青瓜 ( 15-NOV-2022 )





( 15-NOV-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   今朝 7 點 10 分都醒咗   所以都起身整早餐啦   估唔到里奧大人都醒咗   佢叫咗一聲   真係嚇親我 ~

早餐食醬占包   依家覺得好食過多士   哈哈 ~


菇場都忙呀   呢排都係咁 ~

Lunch Time 出去買菜同麵包   之後買埋雞翼紅薯粉就番菇場   最衰阿花比我睇重慶酸辣粉啲相   搞到我想食   哈哈 ~

仍然忙   所以好快放工咁 ~

今晚買埋餸先番屋企   差唔多 7 點先開餐 ~

是日懶餐 - 鮮蝦豬肉雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) + 紅油拍青瓜

鮮蝦豬肉雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) - 今晚去另一間買   我買咗半磅雲吞   估唔到份量都幾多   可以番番下次食   我今日食完紅薯粉仲好飽呀 ~


紅油拍青瓜 - 清埋之前 3 條青瓜   加埋湖南辣椒   真係辣上加辣 ~ 

洗埋碗就燜餸   咁聽晚番嚟蒸熱就搞掂   慳好多時間㗎 ~

沖完涼就睇 "法政先鋒 5" 暫時都幾好睇   最緊要唔好有咁多情情塔塔呢 ~

睇完就睇陣 Youtube同聖經   今晚仍然係 10 點 20 分瞓覺   其實我覺得好早㗎   但我又真係瞓到   咁當然瞓啦   反正血氣唔夠   瞓多啲都好㗎 ~

沒有留言:

發佈留言