2022年11月7日星期一

水牛城雞翼 + 福花 ( 7-NOV-2022 )




( 7-NOV-2022  MON )

今朝瞓到 9 點半自然醒   咁就起身煮早餐呢 ~


食完就開機洗衫   之後沖涼休息   差唔多 11 點就出發去驗眼喇 ~

已經 3 年無驗眼喇   所以我今年一定要去驗眼 ~

12 點半到我睇喇   我同醫生講話驚白內障   始終依家咩都年輕化嘛   加上眼得一對   所以好驚囉 ~

之後放大瞳孔再 Check   要等起碼 10 分鐘 ~

醫生話我對眼仲好過之前   感謝主   真係估唔到啦   好在里奧大人陪我入去  唔喺佢以為我講大話呀   哈哈 ~

咁有時我一起身對眼好痛   醫生話係眼乾   所以醫生開支滋潤眼藥水比我喇 ~

本身里奧大人話都想同我同一日一齊 Check   我話之得問你啦   之後我記得唔同一日 Check 嘅原因   係因為要放大瞳孔   睇嘢唔清楚㗎   一定要人扶住   無可能大家盲中中咁出街嘛   好危險呢 ~

1 點鬆啲可以走人   咁去裕華行陣   里奧大人話各自行  我心諗佢想睇咩呢 ?!?!   之後到我 Join 番佢嘅時候   我話想睇下有無蘋果西打   佢話無呀   頭先一嚟到已經睇咗   呢下又幾令我感動噃 ~

佢講過我實在太多嘢鍾意食   唔會記住   但如果知我好恨食好恨飲   佢就一定記得   因為唔多   哈哈 ~買咗啲零食就走人 ~

一出街就覺得對眼好刺痛   因為太曬呀   之後里奧大人拎副黑超比我   佢行街嘅背囊係長期袋住我副黑超   因為嗰時行山要嘛   所今今日好在有里奧大人幫陪我咋 ~

特登去廟街嘅髮品店買頭髮 Lotion   點知無呢個牌子   咁唯有叫家姐幫我買了 ~

@ 廟街


差唔多 1 點 45 分就去食午餐   好在間餐廳得 2 個食客   咁講好驚比人打   哈哈   所以就入去食喇 ~

八番壽司定食 (配叉燒烏冬) ($88) - 我一定食呢個餐   因為樣樣都鍾意食


壽司好新鮮


烏冬滑嘟嘟


咖哩豬扒飯 ($75) - 里奧大人就鍾意食咖哩   但豬扒就要我食多啲啦   怕熱氣呀佢


個 Set 有麵豉湯   咁我都唔客氣了   哈哈哈哈


食完行陣都坐巴士番屋企喇   坐車嘅時候   有個婆婆望住我又同我笑   咁因為我又口罩又黑超   所以我點下頭啦   之後佢問我眼鏡幾錢 ?!   我話好似 $400 左右   我特價先買咋   婆婆話佢幾十年前喺美國叫個朋友買   當時 $6 美金   我話依家古老當時興啦   之後又傾下偈   婆婆把聲好溫柔又 Nice   將來我係咁就好了   哈哈   里奧大人仲以為我係識個婆婆   話做咩咁好傾   哈哈 ~

3 點左右番到屋企   之後即去做運動   做咗半個鐘就番屋企喇 ~

里奧大人瞓陣覺   我睇睇下電視都瞓咗半個鐘   起身都 5 點   咁熨下衫啦 ~

小王子麵 ($30) & 2 包話梅薑 ($40) / 辣椒粉好似 $13.8
估唔到里奧大人話買包王子麵   因為真係百年一遇話買零食   我真係以為聽錯㗎   因為佢中午輕食   所以有時 5 點左右好餓   細細包零食最好   唔會飽又頂到肚


第一次由里奧大人配給零食比我呀   我只得 6 包咋   哈哈



呢支要 $110   希望滴咗會滋潤眼睛啦


抖陣就預備晚餐   今晚 7 點唔夠都可以開餐喇 ~

是日晚餐 - 水牛城雞翼 + 福花

水牛城雞翼 - 今次就好味喇   連里奧大人都話好味   多謝水牛城醬料   哈哈 ~

福花 - 加幾粒魚蛋   咁樣無咁悶 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇下電視 ~

今晚 10 點 15 分就瞓覺   真係勁早呀 ~

沒有留言:

發佈留言