2022年11月21日星期一

泡菜汁豚肉鍋 + 雞扒夜貓大碗飯 (外賣) @ 屋企 ( 21-NOV-2022 )




( 21-NOV-2022  MON )

尋晚瞓得都 OK   今朝鬧鐘未響都起身了 ~

早餐食原味瑞士卷   都幾好味道   依家都會食下蛋糕   因為驚成日食麵包會食到好悶   其實我鍾意食鹹嘅早餐多啲   但朝早要番工就一定唔想烘多士炒蛋囉   好似由朝做到晚咁   咪搞我   哈哈哈哈 ~


菇場忙咗陣   之後又 Hea 咯 ~

Lunch Time 唔出去喇   真係唔想又亂買嘢   所以食杯麵   哈哈 ~


唔太忙就同 8 卦傾波經   又同阿花吹水   所以時間勁快過   話咁快放工 ~

每月一到好攰   今晚唔煮喇   買埋外賣先番屋企呢 ~

沖埋個靚涼先開餐   好在今日里奧大人幫我開機洗衫   我可以做少一樣家務 ~

里奧大人去做運動   我就靜靜地睇聖經   居然睇咗 1 個鐘   對我嚟講係奇蹟   希望以後都係咁就好了 ~

睇到差唔多 8 點半   里奧大人都番到嚟   叫佢快啲沖涼喇 ~

9 點睇世界盃   英格蘭對伊朗   英格蘭入第 3 球   里奧大人話 6 比 0   我話 6 比 1   之後我真係贏咗呀   但最後加時伊朗射 12 碼   所以賽果係 6 比 2 呀   我同里奧大人話輸波呀   里奧大人話我痴線   講到自己賭波咁   哈哈哈哈 ~

睇波就會食薯片飲啤酒   咁先有 Feel


我又好鍾意講六合彩 Number   但其實我唔會買   有次開口中咗 3 個字都不知幾開心   極級無聊   哈哈 ~

頭先 10 點半開始好眼瞓   以為變番正常時間   但其實係應該飲咗兩啖啤酒囉   睇完波都即刻瞓   因為已經 11 點 10 分了 ~

沒有留言:

發佈留言