2022年11月22日星期二

泡菜炒豚肉 + 節瓜鮮冬菇湯 ( 22-NOV-2022 )




( 22-NOV-2022  TUE )

尋晚瞓得都唔錯   但如果瞓得林啲就好喇 ~

鬧鐘未響其實都已經醒   不過都係想灘多陣先   哈哈 ~

早餐食醬占包   感恩身體都 OK ~


菇場忙下停下   叫做有啲嘢做都好 ~

Lunch Time 行咗陣   諗住買酸辣米線點知無開   咁買牛雜河啦   今日好想食濃味嘢 ~


阿齋問我食咩餸 ?!   我話米線無開啦   肯定妳咀咒我無得食   佢係咁笑住話無呀無呀   因為我次次食酸辣米線   我都問佢食唔食 ?!   食就幫佢買埋咁呢 ~

菇場唔忙   安守本份等放工   哈哈哈哈 ~

番到屋企都預備晚餐   今晚涼涼地好舒服   唔駛開冷氣呢 ~

是日晚餐 - 泡菜炒豚肉 + 節瓜鮮冬菇湯

泡菜炒豚肉 - 好想清哂盒泡菜   所以又炒豚肉   最緊要快同埋可以帶到飯 ~

節瓜鮮冬菇湯 - 星期六食剩鮮冬菇   今晚點都要食埋去喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食生果   9 點準時睇丹麥對突尼西亞 ~

下次就咁買豬肉乾好啲   牛肉乾太大陣牛味了   哈哈


場波真係麻麻哋好睇   無乜組織咁   所以 10 點 40 分都瞓覺 lu ~  

沒有留言:

發佈留言