2022年11月14日星期一

元氣壽司 @ 新蒲崗 ( 14-NOV-2022 )

炸蝦卷 X 2 - 里奧大人好鍾意食㗎


蟹籽沙律


炸蝦天婦羅 X 4 - 新鮮熱辣真係好鬼正


飛魚籽軍艦


芥辣八爪魚軍艦 - 呢個又係百食不厭


帆立貝


辣味三文魚軍艦


赤海蝦


長鰭吞拿魚


@ Haagen Dazs 快樂無限 ($119)
香芒熱情果 / 紅桑子x 朱古力蛋糕 / 藍莓
夏威夷果仁 / 芒果紅桑子
車厘子黑莓 / 士多啤梨芝士餅 / 焦糖脆餅 



( 14-NOV-2022  MON )

今朝 7 點已經醒咗   不過唔想咁早起身   但懶床到 7 點 20 分都起身喇 ~

諗住整早餐   里奧大人話佢都醒咗   落去買早餐一齊食   不過我話已經有朱古力牛角酥同咖啡瑞士卷   唔駛特登落買啦 ~


今日開始噴下先   呢支 Lotion 要 $438   要慳住用   哈哈哈哈


家姐問仲包個牛角酥咁黑 ?!?!   我話係朱古力   自從佢有次睇咗我焗燶嘅麵包之後   一見啲包黑黑地就問點解咁黑 ?!   好搞笑 ~

菇場超級忙呀   一望個鐘已經 11 點半 ~

Lunch Time 出去買菜同麵包   之後又買糖比家姐   買哂所有嘢就番菇場開餐 ~

船頭問我食咩 ?!   我話即食烏冬   佢話係咪得幾啖嘅烏冬 ?!   好搞笑   但其實我真係夠飽   同埋我又唔太餓嘛   但餓起上嚟就真係唔夠飽咁嘅   哈哈 ~


仍然忙下停下   對住新 System 比較攰   因為字體非常細 ~

家姐買咗豬肉乾比我   想今晚交收   本來喺屋企附近交收   但時間唔好用   所以放工交收最好 ~

我未買人參果比家姐   所以要麻煩里奧大人幫手拎人參果比我   佢又買埋黃道益比家姐搽   實在太好了   嘻嘻 ~

放工即走   同里奧大人行陣商場   差唔多 6 點就同家姐喺巴士站交收   之後家姐即去整嘢喇   我就同里奧大人食晚餐 ~

經過元氣壽司見無咩人   咁快快入去食喇 ~

我唧緊 Wasabi 嘅時候聽到好嘈   心諗咩事呀   之後里奧大人話壽司到咗喇   真係火箭咁快 ~

極速喺 Adidas 買咗頂 CAP 帽   之後即搭巴士去德福   今晚一定要去 Haagen Dazs 食雪糕   因為張 $100 Cash Coupon 11月尾到期呀 ~

食完就即去舖頭拎沐浴液   搞掂就搭的士番屋企喇 ~

我話要 1 支   但姑奶居然買咗 5 支比我   咁我就比 1 支家姐啦


蜜汁豬肉乾 & 蜜汁牛肉乾 + 齋燒鵝各半磅 - 家姐話每樣半磅夠唔夠 ?!?!   我話夠哂啦   咁樣都接近 $200   我覺得貴啦   零食咋   


見到呢兩包糖就最鬼激氣   明明特登中午買嘅   點知唔記得比家姐   唔係佢話兩包糖呢 ?!   我都唔知無比佢囉   激死我


開機洗衫就沖涼   之後睇電視 ~

今晚 10 點 20 分都瞓覺喇   真係到呢個時間   對眼自然會 "dup" 落嚟咁   係咪以後無哂夜生活喇 ?!   哈哈   嚟緊仲有世界盃   都應該無咩本事睇 lu ~

沒有留言:

發佈留言