2022年11月4日星期五

口水雞 + 鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 + 炸魚皮 (外賣) ( 4-NOV-2022 )





( 4-NOV-2022  FRI )

感恩又一覺瞓天光呀   所以 7 點都醒醒哋了   但試下仲瞓唔瞓到   不過都係瞓唔到到   咁 7 點 20 分都起身喇 ~

沖埋涼就去買麵包   里奧大人隻腳仲痛呀   唔想佢拐下拐下去買呢 ~

早餐食台式蔬菜培根 + 餐蛋包   但食剩個餐蛋包   其實我買嘅時候都想買一個就算   但驚里奧大人唔夠飽囉 ~


菇場忙啦   不過日日係咁都唔錯㗎 ~

Lunch Time 出去行咗陣   之後買鯪魚球米粉番菇場慢慢食 ~

最搞笑家姐要我幫佢整嘢   不過我話想食咗嘢先   佢問我係咪好肚餓呀 ?!   我話唔係   只係啲米粉已經索哂啲湯   再唔食就更難食呢   哈哈 ~  

今次落少咗麻辣醬   當堂無咁好味


仍然忙爆呀   感恩放工前開行 Turbo 搞掂呢 ~

放工買埋餸先番屋企   所以今晚要簡單啲   哈哈 ~

是日懶餐 - 口水雞 + 鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 + 炸魚皮

口水雞 - 見 $35 就買一份試下   估唔到都幾好味呢噃   不過食唔哂   咁聽晚可以整雞絲炒麵 ~

鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 - 最緊要快   所以每樣買半打   今晚都只係食半打 ~

炸魚皮 - 我食咗 2 件咋   無耐就喉嚨痛囉   真係勁驚   因為我好少會咁嘛   之後里奧大人話佢成日係咁   我終於明白佢喉嚨痛嘅感覺   真係好辛苦 ~

洗埋碗就即沖杯積熱清   之後就沖涼休息 ~

頭先我買咗 2 磅人參果   咁問家姐要唔要 ?!   佢話邊度買 ?!   咁我都知佢會要啦   如果唔係佢會直接 Say No   之後佢真係話要呀   哈哈 ~


差唔多 10 點幾   喉嚨先唔痛咋   真係驚咗成晚   哈哈 ~

睇 Youtube   睇到 11 點幾先瞓呀   今晚無咩睡意咁 ~ 

沒有留言:

發佈留言