2022年11月5日星期六

蔥油雞絲炒麵 + 鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 + 紅油拍青瓜 + 炸角皮 + 泡菜豆腐湯 + 杏仁片牛角酥 ( 5-NOV-2022 )








( 5-NOV-2022  SAT )

今朝 7 點半都醒咗   咁我喺床上面睇手機   里奧大人話望住我就話嚇死佢   可能啲光反射喺我塊臉度好恐怖   哈哈 ~

可以早一班車到家姐屋企   家姐都話今日都好早下   哈哈哈哈 ~

家姐 10 點鬆啲番到屋企   我可以食早餐喇 ~

拉絲菠蘿包 ($20) + 凍奶茶 ($18) - 我話咁買都貴喎   咁價錢可以食一個茶記早餐呀   家姐話買比妳食唔貴啦


一啲拉絲感覺都無


URBAN 嘅麵包都好味㗎   所以家姐買咗 3 個杏仁片牛角酥   咁我同家姐 & 里奧大人每人一個


我以前都食芝土火腿菠蘿包   鹹鹹甜甜感覺勁正   家姐問有無生飛滋 ?!   我話又無喎 ~

食完又傾下偈   家姐講糟糟朋友嘅事   我話呢個朋友係咪之前點點點   家姐好愕然話點解我會記得 ?!?!?!   我話可能聽得少啦   咁咪易記得囉   家姐話唔關事   話我好勁   我話勁乜鬼呀   讀書咁好記性就話叻啫 ~   

好在佢鍾意食零食   唔係好難會見到佢   哈哈   


工人喺度先可以咁影咋


佢都應該唔多耐煩定啦   哈哈


傾傾下偈   家姐話我口唇好白   我話之前 8 卦先咁講   可能前排失血過多   點補都仲係差啲啲咁囉 ~

之後講開零食   我話包日本脆脆好味   但真係唔好再買比我   一大包食咗幾次先食得哂   真係食到驚   始終里奧大人又唔多食熱氣嘢嘛 ~

家姐話估唔到我話貴呀   我話友誼價 $78 買包零食都貴啦   正價要 $100 肯定唔會買添呀   之後家姐同同事講話覺得自己好衰   原來阿妹咁鍾意食但覺得貴唔捨得買   佢居然唔知道   覺得個妹結咗婚   有老公關心就得   自己無關心個妹咁   仲同同事講話有筍嘢記得即刻話佢知   等佢買比阿妹   哈哈 ~

不過佢同事都話   自己食可能覺得貴   但買比屋企人食係唔會覺得貴   呢樣我就絕對認同   所以我好鍾意買嘢比屋企人食   佢哋開心我就更加開心㗎 ~

Berry 依家成日呢喺梳化底   真係超級勁懷念佢細細隻嘅時候   走唔出我手指罅   哈哈


對眼好似好精神


一秒唔夠就眼 "dup dup" 咁


係都唔上梳化


好似好多粒蔥痴喺碗邊咁   哈哈


坐到 1 點左右就走喇   番到屋企仲未見里奧大人   所以我去街市買下嘢先喇 ~

差唔多買完   里奧大人已經番到屋企   我叫佢食個牛角酥   佢話點解無咗脆卜卜啲邊嘅 ?!   我話今次係杏仁片牛角包   所以無芝士片呢   無諗過佢會咁問   平時食嘢好少記得之前食咩家嘛 ~

開機洗衫就去做運動   之後大清潔屋企同廚房   搞掂哂就即沖涼 ~

抖到 5 點幾都仲未餓   個菠蘿包真係好抵食   可以當兩餐   哈哈哈哈 ~

就預備晚餐   咁樣唔駛咁趕   不過今晚都要 7 點開餐呢 ~

是日晚餐 - 蔥油雞絲炒麵 + 鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 + 紅油拍青瓜 + 炸角皮 + 泡菜豆腐湯 + 杏仁片牛角酥

蔥油雞絲炒麵 - 尋晚食剩嘅口水雞   同埋有盒蔥油   咁唔好浪費   走哂啲油就用嚟炒麵   咁樣都好味道架 ~

鳳城水餃 & 招牌鮮蝦雲吞 - 又清埋去喇   無放冰格唔可以擺咁耐㗎 ~

紅油拍青瓜 - 食埋呢 3 條就清哂   但我仍然會再買   哈哈哈哈 ~

炸角皮 - 好在今晚食完無喉嚨痛咋   唔係又驚餐死 ~

泡菜豆腐湯 - 突然好想飲呀   所以即去買材料呢   今次無咁辣   但里奧大人反而鍾意 ~

杏仁片牛角酥 - 聽日唔想整嘢   所以今晚焗埋食啦 ~

洗埋碗就沖涼休息   睇陣 Youtube 又睇陣電視 ~

今晚 10 點 45 分都瞓喇   出咗成日街又做咗成日嘢好攰呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言