2022年11月26日星期六

怪獸多寶大批 (薄批) + 炸雞 3 件 招牌肉醬焗意粉 (外賣) @ 屋企 ( 26-NOV-2022 )

怪獸多寶大批 (薄批) - 餅皮脆得嚟又有啲煙韌   唔錯唔錯   食剩 4 塊就留番聽晚   里奧大人成日以為唔留得   我話焗爐焗熱咪得囉    


炸雞 3 件 - 估唔到咁細件   哈哈   所以今晚食得哂


招牌肉醬焗意粉 - 留番聽晚食


( 26-NOV-2022  SAT )

今朝 7 點都起咗身   喺度諗今日星期五有咩特價 ?!   再諗諗下點解尋日唔買定菜   咁今晚無菜食囉   之後先醒起今日係星期六 ~

早咗起身   所以烘多士   我食芝士多士   里奧大人就醬占多 ~


菇場當然唔忙啦   就算忙都無 Mood 做囉   哈哈   所以都係同阿花 Whatsapp ~

阿虫 12 點 50 分先叫我 Run Report   頭先講得又唔清楚   又要我再多一次   麻鬼煩   好在 12 點 56 分搞掂咋 ~

放工即走   買埋午餐就番屋企喇   里奧大人啱啱好放工 ~


食完就同里奧大人去裕華買話梅薑比家姐   之後又買啲零食   再行去尖沙咀買洗頭水   買完就搭車番屋企喇 ~

之前 $2x 都唔捨得買   依家特價要 $45 就直頭唔會買   加上我驚唔好食   咁無可能掉哂咁浪費   但要食咁多唔鍾意食嘅嘢   自己又好辛苦喎   哈哈 


買咗 1 大袋加埋飲品   所以勁攰   番到屋企都 5 點   我抖多陣就去買 Pizza ~

2 包小王子麵 ($30/包)  / 4 包話梅薑 & 梅 ($110)


阿齋介紹我用呢隻洗頭水   $168 都唔算貴   因為都幾大支


髮尾油   呢隻味道好香呀 


真係唔覺得天氣涼咗   我行到出哂汗   不過可能係我急步   始終唔想有倒汗水喺盒入面呢 ~

沖埋涼先食   今晚 6 點 15 分開餐   咁可以睇兩波   勁開心呀 ~

今晚睇錄咗嘅荷蘭對厄瓜多爾   呢場真係好好睇   夠哂緊張 ~

之後再睇直播波蘭對沙特   所以又 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言