2023年2月8日星期三

吉列魚柳拚薯仔沙律 ( 8-FEB-2023 )

吉列魚柳拚薯仔沙律 - 真係好鍾意食薯仔沙律   我可以食好多㗎 


( 8-FEB-2023  TUE )

感恩又一覺瞓天光呀   瞓到鬧鐘響之前就醒咗   算係自然醒啦   哈哈哈哈 ~

早餐食芝麻包搽醬占   里奧大人就麥包搽醬占 ~


菇場唔忙   咁今朝有個速遞員話送 3 箱嘢嚟公司   但啲嘢未入門口   所以我見唔到   佢又無講公司名喎   之後我勁白痴問人 3 箱係咩嚟 ?!  佢答唔知   哈哈哈哈 ~

我同番 8 卦咁講呢單嘢   佢話個職員無講係邊間公司   咁真係唔知係送啲咩嚟   所以我咁問都算正常喎   哈哈 ~

Lunch Time 又出去行半個鐘   之後買炒麵番菇場食喇 ~


仍然唔忙啦   傾下偈又食下嘢咁呢 ~

好想食甜嘢   所以食馬仔   不過食 1 件都夠   仲諗住自己可以食 2 件添   哈哈


老闆 4 點 10 分話請食下午茶   寫得嚟都已經 4 點 35 分了   所以 5 點半先到   我就食埋先放工 ~

今晚唔駛煮   所以拿拿聲叫里奧大人去買下午茶餐   我叫佢買個干炒福建飯   可以聽日帶飯喇 ~

番到屋企都 6 點半   可以即開機洗衫   沖埋涼又睇下電視 ~

原來今日係星期三   我仲以為係星期二添   可能呢排成日出去   都搞到亂哂籠 ~

里奧大人 8 點半開會   9 點 45 分就開完   所以又一齊睇 "善良的男人"喇 ~ 

今晚都係 11 點唔夠都瞓   回南天真係好快眼瞓   同埋就算好好瞓   但都係瞓極唔夠咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言