2023年2月3日星期五

泡菜炒豚肉 + 小旺菜 ( 3-FEB-2023 )




( 3-FEB-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   估唔到里奧大人同我一齊起身   佢話都瞓夠   之後話半夜好凍   要蓋兩張被喎   但我真係唔覺得凍   哈哈 ~

早餐食甜餐包同芝麻餐包   不過就搽咗醬占   買咗就要食㗎喇   寧願食哂好過過期 ~


菇場忙咗陣   又可以上網   今日最後一日 3D ~

屋企盆栽啲花謝咗 1/5   拿拿聲叫里奧大人拎番公司比盆栽聖手睇下   最後都知道發生咩問題喇   感恩感恩   希望盆栽快快好番啦 ~

Lunch Time 出去行大運   之後買炒麵番菇場食   今日晏晝滯滯地咁   所以食得勁慢   之後唔買炒麵啦 ~


菇場唔忙 lu   但清下嘢都好快到 5 點半 ~

放工即走   番到屋企都即預備晚餐 ~

時日晚餐 - 泡菜炒豚肉 + 小旺菜

泡菜炒豚肉 - 里奧大人話辣   但我無落韓國辣椒醬   可能食泡菜拉麵啦   我覺得啲辣粉係辣過辛辣麵   次次食到流哂鼻水㗎   勁爽   哈哈哈哈 ~

小旺菜 - 尋晚淥嘅時候覺得好多   所以留番啲今晚食就最好   我又唔駛特登再買菜 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人做運動 ~

又要開機洗衫喇   所以好怕着厚身衫   哈哈 ~

沖埋涼就睇 "善良的男人"   不過睇到 11 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言