2023年2月18日星期六

黑椒牛仔骨拚魚香茄子飯 + 山葵八爪魚軍艦 & 辣味螺肉軍艦 (外賣) ( 18-FEB-2023 )

本身唔買㗎   但見到新鮮出爐牛仔骨   所以就即買喇   嘻嘻



( 18-FEB-2023  SAT )

尋晚瞓得都唔錯   如果無去廁所就更好啦 ~

里奧大人真係一起身就問我有無唔舒服 ?!   話好驚尋晚無同我蓋被會冷親我呀   有時會話佢做咩成日覺得咁凍㗎 ?!   佢會即刻話番我做乜妳成日咁熱就真呀   哈哈 ~

早餐食迷你牛角酥   希望頂到下午啦   哈哈 ~


菇場忙呀   仲要樣樣 Urgent   今朝番工就好有意義喇 ~

放工去整嘢   之後食埋 lunch 就番屋企了 ~

呢度 $77   我覺得 MOS BURGER 好過食麥當勞   但麥當勞係勝在多分店囉


有另外一個盒裝住醬汁   咁樣就唔駛整到個包濕立立   呢下好細心   對上一次食唔係咁㗎


今晚里奧大人要開 OT   所以話睇阿仔   睇睇下都瞓咗啦   應該 4 點瞓到 4 點半   哈哈哈哈 ~.

我都好鍾意食杏仁酥   不過食得多就會好滯 


三兄弟


開咗好多花呀


淺紅色都已經好大塊了


里奧大人 5 點幾出發番公司   我就睇下 Youtube 咁啦 ~

7 點幾出去買晚餐   之後去里奧大人公司一齊食喇 ~

食完就番屋企   里奧大人繼續開工 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息了   每月一到有啲攰呀   同埋終於知道點解之前咁攰了 ~

里奧大人番到屋企都接近 10 點幾   又話要睇多陣阿仔   不過睇到 11 點半都瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言