2023年2月17日星期五

椰香咖哩薯仔牛仔肉飯 (外賣) + 椰菜 ( 17-FEB-2023 )




( 17-FEB-2023  FRI )

感恩又一覺瞓天光呀   又係瞓到 7 點 20 分起身 ~

早餐都係食吐司   切條感覺食落無咁悶   哈哈哈哈 ~


菇場仍然忙   所以好快肚餓咁 ~

Lunch Time 出去超市買安幕希   難得 $8/支   不過買 4 支算喇   始終 5 月到期   同埋我無拎環保袋呀   個褸袋只能放到 4 支咋 ~

行多陣再去買牛腩河就番菇場喇   本身係食米粉   不過無囉 ~


仍然忙呀   無啦啦樣樣堆埋嚟   有啲頭痛 ~

諗住食塊餅   點知公司突然請食下午茶   咁就好喇   今次 4 點 50 分可以食喇 ~

阿齋唔比我食吉列魚柳   咁跟 8 卦食炸雞肶啦   之後阿齋阿花又跟   哈哈哈哈


放工即走   今晚就咁淥同蒸就搞掂 ~

是日懶餐 - 椰香咖哩薯仔牛仔肉飯 (外賣) + 椰菜

椰香咖哩薯仔牛仔肉飯 (外賣) - 里奧大人中午食剩㗎   咁就好喇   今晚佢再食埋去啦   頭先我食咗下午茶都好飽呀 ~

椰菜 - 我就食菜得喇   最正係有咖哩汁   我好鍾意食咖哩雜菜㗎   但出街食又唔抵嘛   所以今餐好滿足   哈哈 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人去做運動 ~

開機洗衫就沖涼   差唔多 9 點就睇阿仔   呢套劇有 20 集   有時拖得太長   我覺得 16 集最好呢 ~

10 點 50 分睇睇下都瞓着咗   之後 11 點 15 分先醒   里奧大人話驚郁醒我   所以唔敢同我蓋被   但又驚我冷親   如果我聽日唔舒服   佢肯定好內疚   哈哈 ~

不過起身又整呢樣整嗰樣   所以差唔多 11 點半先上床瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言