2023年2月10日星期五

蒸臘味蘿蔔糕 ( 10-FEB-2023 )



( 10-FEB-2023  FRI )

尋晚瞓得唔係咁好   可能轉天氣   但之前又瞓得好好㗎噃 ~

早餐食檸檬瑞士卷   因為唔想搽麵包呀 ~


菇場忙咗一陣就可以 Hea   最搞笑係 10 點幾傳紙寫下午茶   阿齋話飯都未食就要諗定下午茶食咩   哈哈 ~

Lunch Time 出去行下   之後買炸兩番菇場慢慢食 ~

阿齋請我食炸魚皮   真係好味喎


仍然唔忙   今日肥仔豪請食 Tea   嚟到都 4 點半了   所以食完都好快放工咁   哈哈 ~


放工即走   買埋水餃就番屋企 ~

番到屋企先醒起我根本諗住今晚食蘿蔔糕嘛   因為底糕係2月頭到期   感恩無壞咋   所以照原定計劃蒸糕食喇   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘味蘿蔔糕

蒸臘味蘿蔔糕 - 之前家姐比嘅奇華劵換㗎   比我想像中好食喎   真係有蘿蔔條呢 ~

洗埋碗就熨衫   里奧大人抖陣就去做運動 ~

我熨咗 1 個鐘頭衫呀   但我覺得算快喇   因為有 3 機衫嘛   不過厚衫其實都只係當半機衫   哈哈 ~

搞掂哂再做小清潔   之後沖涼喇 ~

真係好鍾意部去毛頭機   始終我成日揹背囊   所以啲衫同外套好易起毛粒   如果唔去毛頭   感覺好似好舊咁囉

次次見到相都好掛住佢   呢排唔係家姐忙就係我忙   好在家姐會自動自覺影相比我睇咋   哈哈


睇陣電視   差唔多 9 點半就開始靈修   感恩都有 1 個鐘   所以 10 點 35 分左右都瞓覺了   今晚好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言