2023年2月23日星期四

調味蟹籽軍艦 & 山葵八爪魚軍艦 & 辣味螺肉軍艦 (外賣) + 至尊 ( 23-FEB-2023 )

 


中午食剩的   今晚再食   但其實仲有啲豬扒同鹽酥雞無焗   咁聽晚要再食了  


( 23-FEB-2023  THU )

今朝 7 點 10 分醒咗   但都係懶床到 7 點 20 分先起身 ~

早餐食尋晚剩咗嘅威尼斯迷你批   如果單叫要 $59 㗎   真係唔明點解可以咁貴喎 ~


菇場忙呀   好快又到 11 點 45 分喇 ~

成日瞓喺家姐隔離   好似好保護佢咁喎


Lunch Time 同阿花去一田買嘢   之後去食 Lunch   因為要慶祝 ASTRO 7 週年   上年講明續約會請佢食飯   但佢係都要比番錢囉 ~

一路傾一路食   真係一個鐘都唔係咁夠咁   但我哋都遲咗番菇場呀   哈哈哈哈 ~

台式小食拚盤 - 台式鹽酥雞/夜市花枝丸/台灣古早味香腸 ($69) - 食唔哂呀   我打包留番今晚食


百芳台灣牛肉麵 ($69) - 我哋唔想食飯   所以 Share 食兩款麵


阿花話無帶公仔   特登開手機話影埋 ASTRO   佢其實顛過我   哈哈哈哈 


香酥豬扒肉燥乾拌麵 ($64) - 呢個麻麻哋


台式小食拚盤- 台式鹽酥雞/夜市花枝丸/台灣古早味香腸 ($69) - 都係食唔哂   我打包留番今晚食


ASTRO 破咗 7 年魔咒   真係無諗過佢哋會續約   希望方社生生性性啦
@ 2016   希望佢地嚟香港開演唱會啦   我一定買 VIP 位呀   我要同佢地握手呀   哈哈


阿花話諗都無諗過會迷佢哋   哈哈哈哈   因為細我哋咁多嘛   咁我因為車銀優先識 ASTRO   之後覺得 ASTRO PLAY 好搞笑   又會比埋阿花阿奧同家姐一齊睇   之後阿花就變團飯了   呵呵


做完 Report 就要同 8 卦去倉搬嘢   好在 8 卦幫手咋   因為都唔關佢事呢   但我一個女人仔搬   佢一定會幫我   同埋其他同事都一定叫佢幫我   無計啦   鬼叫佢生得咁好大咩   哈哈 ~

3 點搞掂上半 Part   之後又忙其他嘢 ~

佢好鍾意瞓家姐張床   之前工人都話家姐番工   Berry 晏晝會入房瞓   呢句好笑呀   哈哈


放工即走   買埋麵包同壽司就番屋企喇 ~

今晚只係焗熱晚餐   所以 6 點幾都可以開餐 lu ~

里奧大人送比我㗎   話我鍾意喎   係都要我煮飯之前拆禮物


黃色大 Cushion   佢怕我坐梳化會腰痛   所以又買多個比我用呢


洗埋碗抖下   里奧大人話好攰唔做運動喇   所以我 8 點左右就去做運動呢 ~

番到屋企就做小清潔再沖涼   之後休息喇 ~

睇 Youtube 又睇電視   今晚 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言