2023年2月5日星期日

加太賀 @ 紅磡 ( 5-FEB-2023 )

豪華六人前 ($1388) x 2
雜錦魚生船 - 同里奧大人兩個食   佢一定唔比我食刺身   我次次都係懶好咁幫佢叫熟嘢   之後快快手叫生嘢   所以今晚攞正牌食生嘢   呵呵


樣樣都食啲好滿足呀


龍之籽 - 我都鍾意食壽司   有飯落肚又唔駛咁飽


黑豚松露蟹子沙律 - 我最鍾意食蟹子沙律呢


炸大蝦天婦羅 - 大愛呀   里奧大人食半件咋   所以比埋我食


北海道蟹肉炒飯 - 無食呀   6人份量真係好多   食剩 2/3 呀   我話比我拎走啦


鐵板海鮮豆腐 - 無咩特別


原條燒鰻魚 - 食咗 2 件   呢啲食得多會好滯㗎 


香橙板燒牛肋骨 (6件) - 肉質唔鞋   但好油呀


素菜三放魚湯 - 估唔到係非常熱


( 5-FEB-2023  SUN )

今朝 7 點起身   感恩都精神呀 ~

始終尋晚 1 點幾先去瞓   但其實唔眼瞓   上到床都仲係興奮狀態   不過要早起身   所以試下瞓   但我估自己起碼 3 點先瞓着 ~

里奧大人話我成晚扎醒   之後就郁一郁   肯定尋晚玩得好 High 定啦   哈哈 ~

食完早餐就去里奧大人公司幫手   之後就番學喇   今朝要早走   因為要番教會事奉呢 ~



完哂所有事奉都 1 點 45 分   里奧大人原來嚟咗教會接我   所以同工以為佢唔駛番工   又話仲嚟接我真係好好喎   哈哈 ~

咁同 Ivy 一齊去洗手間嘛   佢講咗個非常唔好嘅消息比我知   所以都同佢都傾咗一陣先出洗手間 ~

之後我同同工一路行一路傾   里奧大人就同 Ivy 傾   佢哋話之後再約食飯   但要等里奧大人無咁咳先可以呢 ~

同里奧大人喺附近食 Lunch   食完嘢就約姑奶一齊入去大埔整啲嘢 ~



姑奶未番到屋企   所以去兒生女屋企坐下先   咁啱佢工人都喺屋企   可以開會比我哋   因為兒生女都未番到呀 ~

我咩都叫姑奶試咗先   我話唔好食就唔食   佢話我咁衰㗎   哈哈


呢個零食好味呀 


個橙都甜   但我好怕食凍橙   老人家牙齒敏感呀   哈哈


整完都接近 7 點 15 分   本來大埔姑奶一家一齊去食飯   但最後加埋九龍姑奶們同我哋   變咗 12 個人要分 2 部車出去 ~

兒生仔真係好錫我哋   佢講咗兩次叫舅父舅母坐大車舒服啲   真係非常感動   不過呢個兒生仔都好乖㗎   里奧大人幾年前送部 I-pad 比佢工作用   之後話工作唔需要用就比番父父   因為唔想浪費部 I-pad   但父父話送咗比佢就係佢嘛   所以佢成日都話要請我咃食飯   真係約都唔成   反而即興就食到   哈哈 ~

食下傾下都接近 10 點   所以番到屋企都即開機洗衫   之後沖涼喇 ~

同里奧大人再睇半集 "善良的男人"   原來都已經 11 點半   唔怪得咁眼瞓咁啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言