2023年2月2日星期四

腐皮卷 (外賣) + 魚片炒手打烏冬 + 小旺菜 ( 2-FEB-2023 )



尋晚食唔哂嘅燒鴨   焗到啲皮脆脆卜都好味呢




( 2-FEB-2023  THU )

感恩瞓得都唔錯   鬧鐘未響都起身 ~

早餐食咖啡瑞士卷   唔駛烘熱麵包真係好   因為洗少好多嘢㗎 ~


菇場唔忙   仍然 3D ~

Lunch Time 出去行陣   之後買咖啡   最後買埋腸粉就番菇場喇 ~


我食食下   肥仔豪見到我盒腸粉就好大聲話: 咩嚟㗎 ?!   之後溫總同阿齋望下我食咩   我話腸粉之嘛   可能我撈勻哂見唔到白色   佢見到一條條啡色以為係咩囉   哈哈 ~

阿齋就同我傾陣偈   傾咗 20 分鐘呀   之後佢望鐘已經 12 點 50 分   佢話唔好意思阻住我食嘢   不過女人係咁   傾下傾下唔知時間 ~

仍然唔忙呀   都係傾偈同上網咁囉 ~

放工即走   里奧大人未放工   咁我都抹地同做下小清潔 ~

今晚差唔多 7 點先開餐   比我想像中耐呀   哈哈哈哈 ~

是日晚餐 - 腐皮卷 (外賣) + 魚片炒手打烏冬 + 小旺菜

腐皮卷 (外賣) - 好味呀   焗到脆卜卜再蘸喼汁食 ~

魚片炒手打烏冬 - 尋晚特登買   咁里奧大人今日有得帶飯   今日佢 Whatsapp 我叫我下次唔駛特登煮   叫我休息好過   咁今晚問番佢點解知我特登煮 ?!   佢話尋晚都無食烏冬   估唔到佢都記得自己食咗啲咩   仲以為佢食完就算添   哈哈 ~

小旺菜 - 今次買嘅都好甜   所以要記住邊間買   買餸要記得嘅嘢   仲多過番工要記嘅嘢   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人一齊做運動 ~

開機洗衫就沖涼   今晚睇陣 Youtube   差唔多 11 點都瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言