2023年2月9日星期四

陳皮臘腸蒸排骨 + 雞絲炒菜心苗 ( 9-FEB-2023 )




( 9-FEB-2023  THU )

尋晚瞓得唔係咁好   因為發咗好多個夢呀 ~

臨醒前個夢係同一班人食飯   我都係相機食先   但我一行埋去見碟薑蔥炒蟹只食剩薑蔥   又見到舅母   之後又同媽咪家姐食金魚型湯丸   無啦啦又同一班人去旅行   我仲話自己好勁無買到衫   呢啲夢都唔錯喎   又食又買咁   哈哈哈哈 ~

早餐都係食芝麻包搽醬占   里奧大人就麥包搽醬占   好在唔會話悶   只係唔想洗嘢   哈哈 ~


菇場忙咗陣又做 Filing 啦   做極唔完但又唔係咁想做   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 又未餓   所以出去行咗半個鐘   再買埋腸粉就番菇場喇 ~


仍然唔忙啦   放工買埋卷蛋就番屋企 lu ~

里奧大人未放工   咁我都可以慢慢整   所以 7 點先開餐   哈哈 ~

是日懶餐 - 陳皮臘腸蒸排骨 + 雞絲炒菜心苗

陳皮臘腸蒸排骨 - 好耐無蒸呢個餸   其實因為我想清埋 3 條臘腸呢 ~

雞絲炒菜心苗 - 前晚食剩手撕雞同啲薑蓉   加埋一齊炒真係勁好味   希望下次都記得咁煮法啦   哈哈 ~

洗埋碗再抖下   8 點左右就同里奧大人去做運動 ~

番到屋企又開機洗衫   聽晚里奧大人要連熨 3 機衫 ~

沖埋涼就睇 Youtube   今晚 11 點都瞓覺 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言