2023年2月13日星期一

泡菜汁豚肉鍋 + 雞扒夜貓大碗飯 (外賣) @ 屋企 ( 13-FEB-2023 )



( 13-FEB-2023  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但臨瞓覺之前個夢就好恐怖啦   同家姐工人一齊食嘢   佢係食緊粟米   之後要走   咁我幫佢拎袋橙   咁行啦   一路行一路好多巨強呀   有瓜咗同未瓜   嚇到我係咁避開   最慘係袋橙好重呀   我成個人仆喺度仲要避開巨強 ~

早餐食香芋味瑞士卷   本身尋日想買定麵包   但咁潮濕   唔想個包吸濕呀   哈哈 ~


菇場忙呀   好在個幾鐘搞掂個 Report ~

阿齋笑住嚟話我頭先好似佢隻狗   因為一拎膠袋聲就望住佢   哈哈哈哈   其實里奧大人都成日話我㗎   佢一拎膠袋   我就會問佢食咩 ?!   佢都係會笑住話點解一定係食嘢 ?!

阿花又請我食朱古力


Lunch Time 出去行陣   之後番菇場食杯麵   因為諗唔到食咩呀 ~


仍然唔忙   又係傾 Skype 到放工 ~

放工同里奧大人一齊去深水埗整嘢   原來去到都要 6 點半   整到 7 點 45 分先搞掂   之後即搭地鐵番屋企 lu ~

諗住食泰國菜   不過無位   咁買外賣番屋企食算喇 ~

食完就開機洗衫   之後即沖涼喇   今晚又焗又濕咁   最後都要開風   不過就唔駛開冷氣住   聽朝又話凍喇   呢啲天氣真係要好小心身體呢 ~     

睇下 Youtube   今晚 11 點幾先瞓   仲諗住早啲瞓添 ~

沒有留言:

發佈留言