2023年2月12日星期日

炸魚片炒手打烏冬 + 青紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯 ( 12-FEB-2023 )




( 12-FEB-2023  SUN )

今朝同里奧大人一齊起身   食埋早餐就去佢公司幫手 ~


我一坐低   頂爺就比呢件蛋糕比我喇


番完崇拜就去買餸   之後剪頭髮   等咗一個鐘先到我 ~

買埋瑞士卷就番屋企   煲好湯就沖涼喇 ~

今日真係超級勁潮濕   真係完全望唔見對面樓咁滯   所以即刻諗起 CC   之後佢 Send 相比我睇   我覺得係用恐怖嚟形容   好似喺黃山咁 ~

里奧大人 2 點先番到屋企   所以我整午餐啦   其實只係食燒賣同卷蛋   哈哈 ~


煲湯又唔可以瞓   咁睇電視啦 ~

好多湯料   所以我成日撩佢   好怕無空間去滾熱呀   


里奧大人就瞓到 4 點幾   之後到我想瞓   但又瞓唔到   咁繼續睇 Youtube 喇 ~

6 點左右預備晚餐   差唔多 7 點先食 ~

是日晚餐 - 炸魚片炒手打烏冬 + 青紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯

炸魚片炒手打烏冬 - 諗住聽晚煮   不過可能要出街   所以今晚煮啦 ~

青紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯 - 又係好想飲湯   但唔想諗煲咩   咁又係呢個湯喇   今次買咗 3 條紅蘿蔔 + 1 條青蘿蔔 + 半磅栗子 + 1 條粟米 + $50 西施骨   呢煲湯成本接近 $100   真係諗起以前買餸價錢係超級平   可惜以前唔鍾意煮飯囉   依家真係想慳都無得慳了 ~

洗埋碗抖陣就去做運動   今晚做半個鐘都有啲汗 ~

沖埋涼就睇 Youtube   睇到 11 點先瞓   里奧大人話做咩睇到咁夜喎   比佢咁講   我以為睇錯 12 點係 11 點呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言