2023年2月4日星期六

公司春茗 ( 4-FEB-2023 )

同老闆同枱唔方便影相   同埋食到個碗又污糟呢   但食翅個碗就一定乾淨   哈哈哈哈


紅豆沙好味呀   唔甜又多紅豆


最鍾意食西瓜   哈哈哈哈


 ( 4-FEB-2023  SAT )

感恩瞓得都唔錯   呢兩日天氣勁潮濕   真係好怕呢 ~

同里奧大人一齊出去食早餐   因為我要食飽啲 ~


菇場唔忙啦   所以越坐越凍   哈哈 ~

放工即走   同里奧大人去食 Lunch   順便行一陣 ~

肉丸野菌肉醬意大利粉 ($42) - 無咩味道咁囉


三倍水牛芝士薄餅 ($36) - 一般啦


脆焗香味雞球 ($20) - 呢個最好食


番到屋企都開機洗衫   之後休息下 ~

里奧大人 4 點左右瞓晏覺   我就 5 點唔夠就出發去公司春茗喇 ~

我 5 點半到   之後都陸續有同事到   因為 6 點準時開席嘛 ~

全世界人已經到齊   但阿 4 就 5 點 59 分先到   連溫總都話早 10 分鐘到唔駛死嘛 ?!   明知老闆一定早到   平時番工遲到都算啦   搞到頭先西瓜要格硬搵嘢講   唔係就全場靜哂囉   如果佢 5 點45 分到咗   其實已經可以開席添喇 ~

6 點準時玩遊氣熱身   打和就每人 1 封   贏就 2 封   玩咗 2 個遊戲就食嘢喇 ~

食魚嘅時候又再玩   之後到食糖水就再玩終極遊戲 ~

食出十三么就可以贏大獎


最搞笑肥仔豪唔識打   全程雙手放喺大肚腩度   阿虫同阿渠幫手睇牌   最終佢都贏咗   因為大老闆無啦啦小相公呀   真係笑鬼死   最開心我哋支持肥仔豪嘅人可以抽多封利是呀   哈哈


肥仔豪贏大獎   大老板贏 2 獎   開心開心 ~

我收穫都唔錯㗎   有 4 位數字   嘻嘻


9 點半就散席   有大部份同事走咗   我就同阿花 阿齋 8 卦 BG 小 A 玩多陣先走 ~

船頭好開心咁唱 K   我咃即刻尖叫扮粉絲   笑到肚痛   船頭都笑到流眼淚呀 ~

之後阿虫 阿輸 阿爽 船頭打牌   最搞笑虫同船頭係咁叫我打   不過我話想唱 K 呀 ~

今次玩得好盡興呀   不過我玩到 11 點都走喇   唔想咁夜番屋企   得我一個人行   好怕條街無咩人   哈哈 ~

番丁屋企都即沖涼喇   再同里奧大人傾下計都已經 12 點幾   之後佢都瞓覺   但我瞓唔着呀   差唔多 1 點幾先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言