2023年2月26日星期日

金坊泰國美食 @ 紅磡 ( 26-FEB-2023 )

第一碟上菜係併盤   之後到咖哩蟹肉   再等咗 15 分鐘先嚟個炒飯   所以可以嚟張全家福了


發霉木筷子   哈哈哈哈


雜錦併盤 (蝦餅 / 魚餅 / 春卷各 2 件 / 香茅雞翼 3 隻) ($128) - 我真係好鍾意食併盤   每樣小小可以咩都試下咁嘛   但今次食剩好多呀


咖哩炒蟹肉 $168) - 里奧大人話好鹹   我又唔覺喎   不過我呢排真係成日食辣   食到無哂味雷了   哈哈


撈勻咗   就完全唔見蟹肉


菠蘿海鮮炒飯 ($88) - 好味喎   我覺得啲飯有啲煙韌嘅口感


26-FEB-2023  SUN )

今朝好早起身   但仲想瞓呀   可能太耐無咁夜番屋企   所以有啲攰   哈哈 ~


同里奧大人食完早餐就即去幫手   咁樣反而精神好多 ~

佢話對手好凍   我話我成日個身係滾熱辣   之後佢話我熱血   不過我話呢幾年身體好咗啲   同埋公司真係好凍   所以叫做識凍咋 ~

番完學就去崇拜   諗住走啦   見到阿妹就諗住打聲招呼就走   但比佢捉住傾咗 10 分鐘 ~

去街市買豬腰芒   再買埋午餐就番屋企 lu ~

我話食兩餸飯   因為鎮江骨真係好好味   下次齋買餸都可以


個煎堆勁新鮮   同埋都煙韌呀   真係好難得係咁   哈哈


頂爺送比我㗎   最搞笑里奧大人問係咪狗食 ?!


家姐食完話覺得好好食   所以特登再買比我呢   $3.1 只得 10g   所以佢話都貴㗎   真係好少聽佢咁講   呢包接近 $80   真係食一次就夠了


天然有機純素軟糖   真係好味道噃   口感同平時買嘅軟糖完全唔同   不過咁貴我就唔會買啦   好在我食哂之前買嘅軟糖   唔係就會唔想再食呢   哈哈



里奧大人 3 點幾就瞓晏覺   我 4 點幾先瞓到   不過都瞓咗半個鐘   里奧大人就 5 點幾起身   之後都換衫出去食晚餐喇 ~

好在 6 點左右到咋   因為坐埋我哋就無卡位了 ~

行 AEON 買麵包   再買芝麻糊同泰式甜酸醬就番屋企喇 ~

里奧大人突然大叫車銀優呀   仲以為佢整鬼我   原來真係有車銀優   所以即影比阿花睇   哈哈   



沖埋涼就食生日蛋糕喇   本身里奧大人諗住買個細細嘅生日蛋糕   不過我反而想買雜錦款   樣樣食啲更加好呢 ~

十全十美   哈哈哈哈   食剩 6 件呀   聽晚又要再食了


芒果拿破崙味 ($20) - 味道都唔錯   咁價錢唔好有要求嘛


餅底好脆又唔油   家姐下次嚟就買比佢試下先


未食呀   因為真係好飽


食完就睇 "模範計程車 2"   睇咗 1 集多啲啲都瞓   雖然只係 10 點 45 分   但都好眼瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言