2023年2月14日星期二

紅樓 @ 鑽石山 ( 14-FEB-2023 )

薑蔥焗大蝦配米粉底 ($198) x 2 - 都幾好味   但有啲蝦唔係咁新鮮


紅樓燒鵝皇 (+$1) - 勁好味呀   個皮又脆卜卜   即食真係好鬼正


川味辣子雞丁 ($128) - 我食 1 件雞丁   都好辣下   哈哈


紅樓小炒皇 ($108) - 都好味呀   因為鍾意食腰果


濃雞湯杞子蒿筍絲 ($98) - 我鍾意食蒿筍絲   同埋份量都唔少  


鐵板黑松露帶子炒蛋 ($118) - 我無食呀


蜜椒有機薯魚牛仔粒 ($128) - 味道都 OK 呀


涼瓜燒肉班腩煲 ($128) - 好惹味   但又唔會好鹹


鮮果咕嚕黑豚肉 ($98) - 成日都有機會食   所以唔會話有好大驚喜   哈哈


我哋已經拎起哂啲水壺   否則一定唔夠位上菜呢


餐前小食變消滯小食   哈哈


 ( 14-FEB-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光   但都係好似好攰咁   所以真係好怕潮濕天氣囉 ~

早餐食香芋瑞士卷 + 鹹餐包   咁樣真係好飽   本來唔買包㗎   但里奧大人多數食 2 件瑞士卷   我驚唔夠咪加多個鹹餐包囉   最後都係 Share 食個包 ~


特價 $4 咋   之前喺 7-11 買㗎   仲唔係間間做特價添


菇場忙呀   實在太開心   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買腸粉番菇場食 ~


我買比兒生仔嘅老婆食㗎   希望佢鍾意食啦


仍然忙呀   應該忙多一日就搞掂 ~

放工去鑽石山站等里奧大人   再行多陣商場   之後就去食晚飯 ~

今日水姑生日   所以同九龍姑奶們同里奧大人表妹 4 人一齊食晚飯 ~

表妹個女大個咗好多   幾年前仲拖住佢手去買糖   時間過得快   唔認老唔得了   哈哈哈哈 ~

食下傾下   8 點 45 分左右走人喇 ~

今晚搭地鐵番屋企   唔想周圍搵巴士呀 ~

番到屋企都即開機洗衫   之後沖涼休息了 ~

睇下 Youtube 又投票   差唔多 11 點半瞓先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言