2023年2月6日星期一

大家樂 @ 新蒲崗 ( 6-FEB-2023 )

一哥焗豬扒飯 - 實在超級極度勁難食   豬扒又鞋又無味   個汁又係無味   飯又林   究竟我食緊啲乜嘢呀   最後食剩 1/3 都唔想再食呀 


( 6-FEB-2023  MON )

感恩一覺瞓天光   不過尋晚無買麵包   今日要買早餐番菇場食呢 ~

早餐一定係奶醬多   星期一真係無咁好胃口 ~


菇場忙呀   因為要用新 System 做 Report   感恩阿虫都有陪我一齊做   我無咁驚嘛 ~

做完又傾陣偈   阿虫話佢星期六晚 2 點幾瞓   阿齋直頭 4 點先瞓到   因為當晚實在太 High 呀   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 同家姐傾電話傾到 1 點幾   所以都唔出去 lu ~

烏冬仲有 2 星期就到期   咁當然食佢啦


仍然搞緊個 Report   因為要 Set 密碼   肥仔豪話做咩用佢手機號碼 XXXX 做密碼 ?!   我話你太敏感啦   呢個密碼用咗十幾年喇噃   之後溫總話本來無人知你手機號碼係 XXXX   依家全世界都知喇   哈哈哈哈 ~

放工約咗里奧大人喺 Mikiki 等   之後去買熨斗   不過得 Display 所以唔買 lu ~

我又未餓   里奧大人就話可以食少少嘢   咁我話去大家樂啦   因為突然間想食焗豬扒飯 ~

食完就搭車去官塘整嘢   搞掂就去買熨斗   之後就搭車番屋企喇   差啲搭咗反方向嘅車   好在我睇清楚咋 ~

番到屋企即沖涼   睇下電視   接近 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言