2023年2月20日星期一

拉絲芝士焗排骨 + 焗珍珠豆卜 + 福花 ( 20-FEB-2023 )



其實仲可以拉到好長㗎   不過我唔拉咋   哈哈




( 20-FEB-2023  MON )

感恩一覺瞓天光   又係 7 點 20 分自然醒 ~

早餐食吞拿魚包   仍然覺得好味道   哈哈 ~


菇場忙呀   但 10 點 45 分又要開會   又係傾新 System   真係傾極唔完咁   好煩 ~

阿花又比 ASTRO 應援比我   開心開心


好在開到 11 點 20 分咋   做多陣嘢又到 Lunch Time 喇 ~

同 8 卦一齊出去圖書館   佢還書我續借   之後陪佢買飯   因為我想行下   哈哈 ~

佢買完番公司   我都繼續行陣   最後買炒麵番菇場食 ~


仍然忙   之後又要去整 File ~

本身佢哋係要將新 File 搬入倉嘅 B 位置   但其實要掉咗 A 位置嘅 File 先可以放入去 B 位置   但阿爽就叫 8 卦將 File 放入 B 位置先   聽日再將 A 位置嘅 File 掉咗先放番去 A 位置 ~

我聽完都打個突   我話係咪應該掉咗 A 位置嘅 file 隨即放 File 入 B 位置呀 ?!?!?!   依家只係做兩個動作就搞掂   後尾阿輸都咁講啦   真心覺得阿爽做嘢完成唔會用腦諗下   人哋叫佢做乜就做乜   所以佢成日咁忙就係咁   成日要翻手做埋同一樣嘢 ~

之後我唔理佢地喇   我出去做番自己嘢 ~

放工買埋麵包就番屋企   要拿拿聲煮晚餐喇   因為焗嘢要啲時間呢 ~

是日懶餐 - 拉絲芝士焗排骨 + 焗珍珠豆卜 + 福花

拉絲芝士焗排骨 - 之前買咗 2 包 Mozzarella   原來 3 月尾到期   所以要拿拿聲開嚟食喇   我鍾意佢嘅口感   好似咬擦子膠咁   哈哈哈哈 ~

焗珍珠豆卜 - 以前勁唔鍾意食豆腐豆卜   我真係覺得媽咪走咗之後   口味改咗   定可能年紀大要開始食呢啲呢 ?!

福花 - 又想食啲淺色菜   同埋煮又方便   所以即買 ~

洗埋碗就即沖涼   之後睇 "善良的男人" 大結局   個結局真係諗唔明係咩   不過最緊要係 Happy Ending 就得㗎喇   哈哈哈哈 ~

今晚 10 點半都自己瞓先喇   真係好早呢 ~

沒有留言:

發佈留言