2023年2月7日星期二

海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗 ( 7-FEB-2023 )



前晚食剩嘅北海道蟹肉炒飯   今晚一定要食埋去㗎喇



 ( 7-FEB-2023  TUE )

感恩一覺瞓到 7 點 20 分   咁都起身整早餐喇 ~

早餐食甜餐包搽花生醬果占   以前成日覺得係病人餐   依家自己日日食咁滯   哈哈 ~


天氣又係灰灰暗暗   再加上濕濕立立   真係好耐無見陽光喇 ~

菇場唔忙   又係傾下計咁啦 ~

Lunch Time 都唔出去吸濕氣喇   所以食 Flakes + 乳酪   阿齋話做咩唔拎紙杯 ?!   我話倒 Flakes 落乳酪盒咪得囉   佢再話咁不如用埋即棄匙更啦 ?!   我話我真係諗住用喎   外賣咖啡一定有匙更嘅   呵呵 ~


仍然唔忙啦   傾下偈又放工 lu ~

今晚買埋餸先番屋企   好似好耐無做呢個動作咁   我真係差啲唔記得買菜呀 ~

番到屋企即預備晚餐   今晚最耐只係炒個飯   哈哈 ~ 

是日懶餐  - 海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗

海蜇手撕雞 (外賣) - 原來買 1 盒嘅手撕雞仲抵食   同埋最緊要唔係辣   咁里奧大人就食得喇 ~

菜心苗 - 依家 $10/斤   應該係正常價了 ~

洗埋碗再煮個烏冬比里奧大人帶飯   可惜我真係唔可以食叮叮嘢   唔係我自己都可以帶埋啦 ~


煮完就開機洗衫   之後做小清潔   搞掂就沖涼休息 ~

同里奧大人一齊睇 "善良的男人"   雖然真係舊劇   但我好鍾意睇宋仲基呢 ~

今晚睇到 10 點 50 分都瞓覺喇   里奧大人就繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言