2023年2月1日星期三

鳳城水餃 (外賣) + 滷水豬手粒 & 掛爐燒鴨 (外賣) ( 1-FEB-2023 )





( 1-FEB-2023  WED )

感恩一覺瞓天光   其實我 7 點 15 分都醒咗   不過凍凍哋就繼續懶床多 10 分鐘先起身整早餐呢 ~

同里奧大人唔知講開咩   我話發顛 發姣同發冷   佢話我滿口都係咒人   哈哈哈哈    之後我話佢發福   咁其實算好定唔好呀 ?!   哈哈 ~

早餐食芝士夾麥包   又係焗到燶咗   里奧大人就食咖啡瑞士卷 ~


菇場忙咗陣   之後又 Hea 過 ~ 

話咁快就 2 月   呢幾年時間過得好快呀


Lunch Time 出去行下   今日熱番啲咁喎   行咗半個鐘就買炒麵番菇場食喇 


菇場仍然唔忙啦   又 Skype 到放工   真係因為成日 Skype   所以我打字先咁快咋   同埋識打好多字   好有成功感㗎   哈哈哈哈 ~

呢個牌都幾好味   可能我鍾意食杏仁片


里奧大人下午放假去整嘢   所以 5 點都番到屋企   我放工都即走喇 ~

今晚買埋餸先番屋企   不過頭先塞塞地車   所以 6 點半先番到屋企 ~

換好衫就即煮晚餐喇   係浸菜比較耐呢 ~

是日懶餐 - 鳳城水餃 (外賣) + 滷水豬手粒 & 掛爐燒鴨 (外賣)

鳳城水餃 (外賣) - 用個小旺墊底   本來想買白蘿蔔   但都係怕頂胃   所以都係買菜好啲 ~

滷水豬手粒 & 掛爐燒鴨 (外賣) - 好想食呀   但燒鴨其實完全無食到   咁留聽聽晚焗熱都唔錯   買少一樣餸   哈哈 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人去做運動 ~

今晚只係做 20 分鐘   但都有啲汗出   所以今日真係熱咗好多咁   連里奧大人都話熱呀 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後食蕃鬼荔枝   我真係好鍾意食呢 ~

睇下 Youtube 又到 11 點   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言