2023年5月3日星期三

焗雞膇 + 西冷牛扒 + 海鮮餅拚腐皮卷 (外賣) + 叉燒炒飯 + 椰菜 ( 3-MAY-2023 )








 ( 3-MAY-2023  WED )

今朝瞓到 7 點都醒咗   不過我懶床都 7 點 20 分先起身呢 ~

早餐食咖啡味 & 芒果味瑞士卷   好在仍然覺得好味 ~


星期日買呢兩盆   其實之前喺花墟買咗   但今次真係超級抵   所以再買   同埋我以後唔會新年買花囉   因為真係貴好多好多好多好多呀   唉


呢兩盆就係星期一買嘅


尋日朝早都只見開咗一粒花   今朝已經開咗咁多了


菇場忙呀   實在太好 ~

我叫 8 卦幫我買蜜餞柚皮 ($25) & 鮑魚果仁皇 ($30)   兩樣都好味道呀


Lunch Time 出去行陣   之後買埋鯪魚球米就番菇場喇 ~


忙下停下又 Skype   眨下眼又放工了 ~

番到屋企都要即刻預備   雖然只係焗嘢   但因為細焗爐   要焗幾轉   哈哈 ~

是日晚餐 - 焗雞膇 + 西冷牛扒 + 海鮮餅拚腐皮卷 (外賣) + 燒炒飯 + 

焗雞膇 - 就咁用豉油糖醃咋   諗住開盒咖哩汁   但最後都唔開喇   因為無煮白飯呀   只係開咗盒即食白飯比里奧大人帶飯   呢碟全數比哂里奧大人帶飯   所以依家佢帶飯真係唔錯   哈哈 ~   

西冷牛扒 - 就咁焗熱就搞掂   真係超級方便 ~

海鮮餅拚腐皮卷 (外賣) - 星期日買㗎   今晚點都要食埋去喇 ~

燒炒飯 - 里奧大人鍾意食炒飯   我將叉燒切粒再炒飯   但其實蒸完先炒   咁樣加老抽兜兩兜就可以   本身叉燒有啲甜味   所以成個飯都好味道呀 ~

- 終於食哂喇   睇嚟要隔一排先買 lu ~       

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇陣電視   差唔多 10 點 45 分都瞓覺   估唔到里奧大人今晚仲早過我瞓 ~

沒有留言:

發佈留言