2023年5月23日星期二

香草蕃茄醬豚肉烏冬 + 油麥菜 ( 23-MAY-2023 )




( 23-MAY-2023  TUE )

尋晚半夜發惡夢大叫呀   次次都係聽到自己把聲嘅時候   即係已經嘈醒咗里奧大人   不過可能佢都慣   以前會即刻問做咩呀 ?!?!   依家就咁拍下我   哈哈 ~

早餐仍然醬占多穀英國方包   好在仲未悶 ~


滿滿嘅醬   咁樣麵包無咁乾   哈哈


我飲緊嘢   里奧大人話唔甜咩 ?!   之後我話 OK 啦   但心諗點解講到好似 Share 飲嘅語氣 ?!   我再望下   原來我飲緊佢盒奶茶   佢仲話我飲咗好耐添呀   哈哈哈哈 ~

菇場忙呀   咁就最好   因為時間真係過得好快 ~

叫 8 卦幫我買支蒜味豉油   佢話好味喎   咁信佢啦   雖然佢唔食辣同芝士   但佢食嘅嘢話好味   都多數係好味呢


Lunch Time 同阿齋傾偈   傾到 12 點半呀   不過我今日都諗住食 Flakes + 乳酪呢 ~


忙下停下   好快放工 ~

里奧大人晏啲放工   咁我買埋菜先番屋企 lu ~

是日晚餐 - 香草蕃茄醬豚肉烏冬 + 油麥菜

香草蕃茄醬豚肉烏冬 - 用香草蕃茄醬醃豚肉   我再加幾粒乾蔥頭同生抽老抽調味   估唔到好味喎   不過最開心都係清哂香草蕃茄醬   今次食完唔會再買㗎喇   因為次次都諗幾時先食完   呢個感覺已經代表唔係咁鍾意佢啦   哈哈 ~        

油麥菜 - 買咗 2 斤只係 $11   咁聽日唔駛特登去買菜 ~

洗完碗就大清潔屋企   之後洗衫   搞掂哂就沖涼喇 ~

今晚食西瓜   食完個身好似喺雪柜出嚟咁   其實都幾爽   但應該幾傷身   哈哈   里奧大人就西瓜涼粉   呢個組合就驚啲   因為我驚食完會暈呀 ~

睇陣 Youtube   11 點前都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言