2023年5月22日星期一

鹽酥雞粒肉燥飯 + 滷水牛肉肉燥飯 (外賣) @ 屋企 ( 22-MAY-2023 )

鹽酥雞粒肉燥飯 (+$6 追加鹽酥花枝丸) - 份量都唔少   里奧大人仲可以帶飯添呀


滷水牛肉肉燥飯 (+$6 追加鹽酥花枝丸) - 加咗麻辣汁就好惹味   如果里奧大人買呢   佢只會買   但唔睇其他嘢㗎   即係加辣汁呀   追加小食呢啲唔會睇咁囉



( 22-MAY-2023  MON )

今朝醒醒地就望下個鐘   原來只係 6 點 50 分   咁我都繼續瞓番 lu ~

不過瞓到 7 點 20 分都醒咗   所以整早餐喇 ~

早餐食醬占多穀英國方包   喺聖安娜買㗎   我 4 月頭買係 $18   依家 $18.5   其實疫情開始   再加埋有消費劵   真係睇住樣樣嘅物價都係暴升不減   加 $0.5 唔係多   但每日加 $0.5 再每樣再加 $0.5   咁就怕長計喇   係咪先 ?!


菇場勁忙呀   兩星期無做 Report   要睇番天書 ~

真係好在今日精精神神咋   因為差啲睇漏星期六嘅 Email   最慘樣樣都趕   人哋等緊我   我又唔知咁   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋腸粉都番菇場食喇   條街好焗熱呀 ~


里奧大人唔記得中午有飯留比佢   咁我話因為唔好食   所以唔記得呢   佢即刻話好好食呀   只係佢唔記得   不過佢好少會話我煮得唔好食嘅   我煮啲嘢咁鬼簡單   如果咁都唔好食都幾慘   哈哈 ~

菇場仍然忙呀   好在 4 點幾搞掂 ~

放工即走   買埋外賣就番屋企喇 ~

今晚番學   所以食完飯抖陣都要出發番學喇 ~

放學之後再有義工分享   差唔多 9 點半先走呢 ~

番到屋企同里奧大人傾咗陣先沖涼   再睇陣 Youtube   又係 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言