2023年5月2日星期二

黑椒洋蔥牛柳絲炒烏冬 + 叉燒 (外賣) + 椰菜 ( 2-MAY-2023 )





 ( 2-MAY-2023  TUE )

尋晚去咗次廁所   好在好快瞓得番咋 ~

早餐食芒果瑞士卷   真係好鍾意食   因為唔駛洗咁多嘢   哈哈 ~


菇場勁忙呀   次次諗住 3D 就忙添   不過我都鍾意忙嘅 ~

5 月喇


瞓到同家姐一樣咁   所以我同家姐講   話 Berry 瞓妳張床多過妳自己瞓   哈哈   
   

之後又望住家姐


Lunch Time 又要去萬寧買 Cream  之後再去 360 買咖啡   買埋腸粉就番菇場喇 ~


忙到 2 點就可以做下自己嘢   所以好快就放工咁   呵呵 ~

番到屋企都即預備晚餐   但都差唔多 7 點先開餐呀 ~

是日晚餐 - 黑椒洋蔥牛柳絲炒烏冬 + 叉燒 (外賣) + 椰菜

黑椒洋蔥牛柳絲炒烏冬 - 之前買咗 3 塊黑椒西冷牛扒   仲剩 1 塊聽晚食埋去   因為今晚無啦啦有叉燒嘛   唔係就一次過煮哂呢 ~

叉燒 (外賣) - 里奧大人今日同水姑食午餐   水姑特登買咗盒叉燒比我哋   咁里奧大人食梅菜扣肉飯   食唔哂啲梅菜又打包   但啲梅菜真係好好味喎 ~

椰菜 - 之前買咗 2 個椰菜   諗住一晚食 1 個   但原來半個份量都好多   食埋聽晚就食完   都好襟食   哈哈 ~

洗埋碗就抖陣   之後同里奧大人一齊做運動 ~

沖完涼就睇陣 Youtube   里奧大人差唔多 9 點半問睇唔睇 "鬼怪"   咁我話無所謂啦 ~

睇到 10 點 55 分   其實仲有 15 分鐘就睇完 1 集   但我都係想瞓覺多啲   基本上好多時最多睇到 1 集多啲啲   有時就啱啱好 1 集   依家睇到第 6 集咋 ~

沒有留言:

發佈留言