2023年5月31日星期三

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 3 (PART 1/2) ( 31-MAY-2023 )

( 31-MAY-2023  WED )

今朝要跟 Local Tour 去南怡島   所以 6 點要起身喇 ~

里奧大人食咗 2 粒合桃蛋糕當做早餐   我就唔食喇   寧願去到南怡島先食呢 ~

睇下卡通片都好   好過睇 Trot   哈哈


呢個肥仔幾得意喎




今日好好天呀   感恩感恩


大廈嘅天台都幾乾淨   幾乎全部係綠色   唔知係咪政府規定呢 ?!


突然聽到嗚嗚聲   我以為係酒店誤嗚   之後里奧大人手機收到警報   而我手機又係咁響   初初以為係導遊 Reminder 呀   哈哈 ~

收到呢個 "極度緊急警示"   搞到我極度緊張   其實咁啱今朝要早起身   唔係瞓瞓下覺聽到   真係會嚇到彈起


即刻睇翻譯


7 點要去 KFC 集合   所以我哋 6 點 45 分出發去 KFC 喇 ~

天氣好   但真係好熱   哈哈




出入要小心


L7 HOTEL


咁早應該無咩人同車


成條街都安安靜靜   真係好舒服


我哋 6 點 53 分已經到咗喇   呢架係我哋坐嘅旅遊巴


導遊係玫瑰木小姐係講英文嘅   因為呢日得講英文嘅導遊呢 ~

今日嘅 Schdeule 係7點到 Hongdae (2組-4人)   7點45分到 Myeongdong (7 組-21人)   最後就 8 點到 Dongdaemun (1 組-4 人)   咁我哋住弘大   所以最早接我哋 ~

今次團友總共 40 人   所以坐大嘅旅遊巴   呢團得我哋同另一組 (2 人) 係香港人   其他都係外籍人士 ~

坐位都好舒適


旅遊巴士嘅個窗係茶色玻璃   所以成日以為未天光


睇緊 Isaac 資料   突然又有緊急警示   不過今次係叫人民生活可以回復正常   真係好日唔嚟韓國   突然收到呢啲警報   妳都咪話唔驚㗎


里奧大人都收到訊息


我再睇香港新聞


第一次親身感受


雖然咁早起身   我又唔眼瞓   可能去旅行開心   哈哈


少少塞車


其實每次去旅行   都想試下坐當地嘅巴士   感受一下當地文化嘛   不過次次都係唔敢坐   哈哈


香港算係豪宅了


其實呢座 Building 係咪啡紅色呢 ?!


見到十字架   應該係教會


座 Building 設計原來係咁   幾特別喎


Chong Kun Dang 大型製藥


依家係 7 點 15 分   已經有啲塞車


又見到另一間教會


Isaac 已經開始營業了


售樓資料


呢間酒店設計都好懷舊


咁多人排隊嘅


螢幕嘅 3 個小朋友好似樣   我其實都覺得韓國人   個個都差唔多樣


CJ 大樓 ?!   諗起社內相親   哈哈



里奧大人影㗎   可能佢覺得條街有咁大棵花係好靚呢


透過茶色玻璃影相   好似校咗去復古模式咁   哈哈


雪糕筒外型好得意   仲係笑哈哈樣   好搞鬼


民宿 ?!


見到漢江   好多人都鍾意去   不過我又唔會特登去   哈哈


另一邊就塞車


經過迴旋處又見到漢江


"美星" 係屋苑名 ?!


呢個時候應該去到邊都塞車   因為已經 8 點喇


住嘅地方可以望到漢江   係韓國人夢寐以求呢


沿途風景   都似話你知   你已經進入郊區範圍   哈哈



9 點順利到達 Rail Park   一落車就感覺到好熱 ~

好大嘅露天停車場


行去 Rail Park 方向



地方唔係好大


再跟玫瑰木小姐向前行


戴住副太陽眼鏡影相   真係要 Load 相先知自己影咗咩   哈哈


好在我知自己身處 Rail Park   因為唔會特登留意呢堆英文字係咩


特登着黑色衫 + 藍色裙褲嚟吸熱


得我哋一團人咋   所以點影都得   如果妳唔怕熱嘅話


印象中   韓國人都鍾意睇書


半夜見到都幾驚   哈哈



乜都影下


到此一遊


咁熱天時   其實真係幾需要拎把遮


靚遮   哈哈哈哈


一陣坐呢啲自行車

 

欄住唔比人行落去   因為仲要聽簡介呀


玫瑰木小姐向職員拎票


我哋坐 4 人嘅自行車   如果坐 2 人嘅要額外加 KRW5,000/位


我鍾意橙色遮


掛上去嘅公仔   個個都唔同的


最鍾意見到花


之後有一大班學生   如果無佢哋   我哋就係包場㗎喇


一班同學一齊玩   係開心嘅


工作人員細心講解


頭頂上嘅遮   真係起到作用㗎   唔係就企喺度乾煎了


開始起程喇


全部一齊向前行


我哋係 TEAM 1   所以安排 TEAM 2 (外籍女子) 同一架車


玫瑰木小姐話大力嘅人坐右邊   因為踩 Break 要有力   咁一定係里奧大人坐啦


我哋車牌係 No. 1146


一開始踩係比較吃力   因為用盡力嘛   不過習慣之後   其實都唔駛點用力


追到前面架車 lu   
我哋要踩 5.5 公里   應該唔係要好耐時間呢


春川嘅鄉間


望住翠綠顏色   真係好舒服嘅   同埋踩嘅時候都有風   都唔覺得熱


見到少少紅葉


"禁止拍照   保持安全距離"


向前少少又見到個告示牌


感恩今日天氣好好


之後發現共實只用少少力   自行車都會滑行嘅   哈哈


見到有個工作人員


唔知里奧大人想影啲咩呢 ?!


雖然無咩嘢睇   但都覺得好正   哈哈   始終好少機會望到田園嘛


唔知種啲咩呢 ?!



又唔見有人喺度喎



企喺路軌影相都唔錯㗎   但當然無可能啦


入隧道喇


有風車裝飾嘅隧道



話咁快就出嚟   哈哈哈哈


唔知有無人住 ?!


呢間屋嘅設計好得意


CHEESeeeeeeeeee


喺度露營 ?!


泡沫隧道


見到好多 Bubble   身處其中真係覺得好特別   成個畫面係好靚㗎


入到去仍然睇到 Bubble


成條隧道   用咗唔同顏色嘅燈   咁樣就靚好多喇




出去 lu


估唔到迎頭會見到火車



另一款 2 人坐位嘅自行車   我哋嗰架好似靚啲咁噃



呢間屋好似好單薄咁   但我都好鍾意


望下倒後鐃   睇下後面架車有無追得太貼   有就要加快速度上前喇   哈哈


又入另一條隧道喇   唔知係咩主題呢 ?!


宇宙隧道 ?!


紫色好靚   以前不嬲唔鍾意紫色   係因為 ASTRO Logo 係紫色   我先開始鍾意咋


好似驗眼   要妳睇前面係啲咩   哈哈


又出去喇


無諗過咁快又入另一條隧道   不過隧道入面好涼   所以唔想咁快出嚟住   哈哈


山洞   如果可以落去影相就好喇


最後係入 K-POP 隧道


全程播 K-POP 音樂   我覺得無咩特別



又出去 lu


如果無影相做記錄   真係會無印象入過邊條隧道   哈哈


出埋呢條隧道   就差唔多要落車喇


職員示意要慢慢踩過去   全程踩咗接近 30 分鐘


見到 2 人坐位自行車   里奧大人叫我去影張相


頭先 CHEESeeeeee 嘅相   價錢係 7,000W/張 or 15,000W 一張相連相架


小食亭


一陣坐呢架 "浪漫列車" 去江村站 (舊站)


10 點 40 分左右開車   我同里奧大人坐露天座位   因為吹住風係好舒服呀


前前後後都係學生   哈哈哈哈


企喺車頭影相都唔錯


沿途好舒服呀   可以欣賞春川風景


唔知咩橋


落車喇   車程約 15 分鐘左右


我離遠見到   問里奧大人呢度做咩擺咁多袋米喺地下嘅 ?!


佢話係小型賽車場呀   哈哈


企鵝 ?!


我哋坐嘅旅遊巴士


呢座 Building 設計好特別


原來兩座 Building 連埋一齊   咁樣就更加特別喎


郊外地方係舒服   但交通真係唔方便   自己開車除外


試食時間   呢塊係好健康 (無味) 嘅米餅   其實我鍾意食   不過要買1大包就唔買喇   開咗要好快食哂   唔係會好快腍


紫菜好味呀   但好油


自備 Black Coffee


沿途經過嘅地方



見到屋頂有隻猩猩


春川炒辣雞真係好出名


11 點 35 分左右落車   之後行去食午餐喇


好期待嘅午餐   哈哈


餐廳入口


懷舊設計


準備上菜


春川辣炒雞 (15,000W)   但我要加芝士 (4,000W)


再另加蕎麥麵 Makguksu (9,000W)


好吸引咁噃


餐廳老闆好好人   等我影埋相先炒


加芝士


可以開餐喇


我哋坐嘅位置


我最鍾意食啲配菜


原來仲有碟白蘿蔔   我差啲放咗張紙巾上去呀   以為係白色碟呀   哈哈


行走嘅年糕 (濕紙巾)


加埋芝士一齊炒


可以拉絲   但我無拉呀   因為好想快啲食   哈哈


呢度有齊芝士 泡菜 雞肉 年糕   超級好味呀   我同里奧大人都話估唔到團餐係咁好食呢


加蒜片   再包生菜食都唔錯


蕎麥麵 Makguksu - 就咁睇真係無咩吸引


老闆教我哋撈勻去


呢個蕎麥麵真係非常之有驚喜   個湯汁係酸酸甜甜   同埋蕎麥麵口感係煙韌㗎   再加埋青瓜絲蘿蔔絲   真係非常之有口感   好鬼正呀


老闆叫里奧大人要一啖食哂呀   但里奧大人話個口太細   唔可以 One Bite   哈哈


食剩咁少咋   里奧大人話之得叫佢食埋去啦   不過我話呢啲比較多油   所以唔叫佢食囉


食店都好闊落   呢個時間只係得我哋呢團遊客



幾快又到 12 點 20 呀   不過 12 點半先走   可以坐多陣


第一次見咁樣放冷氣機散熱器


企呢度 1 分鐘都頂唔順   哈哈


洗手間位置



呢度唔知有咩用途


原來係遊戲機   我離遠睇以為係大雪櫃   哈哈


食店嘅裝潢都比較古舊


吸煙區 ?!


小擺設


里奧大人叫我望上去


個雀巢都好大啊


玫瑰木小姐有嘢要講   所以我叫里奧大人入去聽呀


係咪得一間食店做生意呢 ?!


準備坐船入南怡島 (Naminara Republic)


里奧大人話想 "高空滑索" 去南怡島   但我話要加 KRW 37,000   之後我再話囉   你一個人咁早入到去做咩呢 ?!   你都要等埋我家嘛

因為唔駛 1 分鐘就飛到去   可想而知係幾咁快速呢   咁里奧大人問我驚唔驚 ?!   我話又唔驚嘅   如果有咩事   我今勻仲唔紅過車銀優 ?!   佢即刻話: 人哋鬼識妳邊位咩 ?!   用一名香港女子形容妳咋   妳估用妳個名呀 ?!   哈哈哈哈


介紹一下南怡島邊個位置   影相係最靚


雪人公仔 ?!


準備上船



見到韓國國旗嗎 ?!


隻船嘅設計幾得意喎


上層掛滿萬國旗


佢哋準備落船啦


等佢哋落哂船   就到我哋上船喇


話咁快就到我哋上船


無咩機會係第一個上船   哈哈


想坐邊都得


但我想坐呢啲位


坐我哋隔離嘅係阿珠媽   佢超級超級熱情呀   係咁拎隻狗仔比里奧大人抱   影完又拎另一隻   仲特登企喺我後面   引啲狗仔望鏡頭   不過因為我哋要讓個位比個坐輪椅婆婆   所以要行去另一邊   如果我繼續坐嘅話   我會抱到佢落船呀   因為我最鍾意松鼠狗呢 ~

隻狗好得意呀   但里奧大人就唔敢抱佢   驚整親佢啲手仔腳仔



終於抱實


我哋一齊笑呀   哈哈


3 隻都好得意呀   又乖喎   完全無吠過呀


全部都伸哂條脷仔出嚟


依家做狗真係好幸福   架車仔幾靚呀   好在呢 3 隻唔肥   所以坐埋一齊都唔會好迫


望住佢哋已經好開心   主人仲比我哋抱佢   我就更加開心   哈哈


佢哋係咁攣來攣去


又一齊望鏡頭


右邊最得意   因為係白色同埋剪完毛   哈哈


頭 dup dup 仲得意


影完佢哋就開船喇



原來附近都有唔少食店喎


可以企呢個位置


 呢度係企位


而呢度就可以坐嘅


萬國旗


職員拎住把遮   我就諗都無落雨   之後再諗   其實遮太陽都好緊要


一家大細


有位坐呀居然


準備入南怡島喇


12 點 45 分開船   10 分鐘船程左右就到南怡島   都好快喎 ~

再次見到阿豬媽   所以里奧大人叫佢一齊影相留念


沿途都有唔少人帶狗狗入南怡島


同雪人一齊影相   哈哈


開始行喇


WELCOME TO NAMI ISLAND


雖然好熱   但真係好感恩有好天氣   因為我哋日日睇實個天氣   到最尾嗰刻先 book 位呢


唔同國家嘅雪人



最期待係見到參天大樹



唔同國家嘅問候語


雖然今次睇唔到紅葉同銀杏   但我都覺得好靚


影相一流   但如果係紅葉同銀杏季節   就肯定非常之多人了


船嘅班次都幾密噃


都叫做見到紅葉啦   哈哈



里奧大人話爛地   我話地下就係咁㗎啦   同埋真係唔係爛地嘛


真係好少人   對我嚟講就梗係好啦


觀光車一定唔坐


南怡島好大   所以我哋其實只係行咗好少地方   叫做到此一遊咁囉


以為個牌只係裝飾   所以影張相留念


洗手間位置


我等里奧大人去洗手間嘅時候   真係有小火車經過呀



紅葉真係好靚



呢邊算多人


UNICEF LOUNGE




姆明


買 Souvenir 嘅店舖


對呢啲公仔真係無咩興趣   咁我離遠見到個長頭髮女仔睇緊嘢   之後好似有隻嘢飛喺佢後頸度   佢摸完之後就掃走 (我會直接掃走)   佢完全唔驚咁   原來里奧大人都見到   都覺得佢好大膽   哈哈


繼續周圍行   其實里奧大人先最攰   因為相機+背囊起碼 7 Kgs 呢


STEAMED BUN   咁熱環境下   再睇到個蒸字   會覺得熱上加熱   哈哈


呢間食物都吸引   但都好似係坐外面食


靚呀


一大班志同道合嘅人一齊唱下跳下   係好開心嘅


多謝觀看


心型樹幹


里奧大人見到松鼠




我叫里奧大人做心心啦   其實我最怕呢個動作   哈哈哈哈


呢度無咁熱


一路行一路影   咁又已經 1 點 40 分   係時候搵個地方坐下 ~

人造小瀑布


周圍都係綠色   好舒服呀


黑色兔仔   好在係白色鼻子   唔係夜晚就見唔到佢㗎喇



咁睇好肥


對眼好大呀


里奧大人話本來想租呢部車   但我係完全唔知有呢部車添呀


如果屋企對面係咁就好喇


一有地方就會叫里奧大人坐下


個頂原來係咁


影到咁嘅色添


我覺得呢啲櫈都好靚


可以行出去睇下


影花草樹木最開心


樹葉好靚




呢邊無咁熱


我好少幫里奧大人影相   因為次次都係佢影我多呢


無人呀   真係點影都得


行呢條路都舒服


我真係覺得無銀杏同紅葉都好靚   因為香港無咁嘅公園


又見到紅葉


影到橙色   哈哈


行番去集合地點喇


自拍   哈哈哈哈


喺度野餐都唔錯


咁影當堂有啲陰森   哈哈


啲葉好似星星咁


比兔仔住嘅屋 ?!


行來行去都係呢啲地方   哈哈


見到孔雀嗎 ?!


我第一次咁近距離睇孔雀


唔知佢係點上去呢 ?!


氹氹轉


唔係里奧大人話有孔雀   我根本係見唔到囉


呢個係打卡景點


冬季戀歌   我係一集都無睇過   哈哈


無睇簡介   所以唔知佢代表乜嘢


另一啲係咁嘅




簡介


垃圾回收箱


Beautiful Nami



Toilart Studio


女廁


男廁


南怡島係歡迎狗狗進來嘅地方


又見到孔雀   個女仔跟住佢行


里奧大人又係跟住隻孔雀



越行越近


南怡將軍墓


生平事跡


差唔多時間走喇


走嘅時候就 SEE YOU AGAIN


入嚟就 WELCOME


再睇番入口位置   原來左右嘅牌匾係唔同


2 點 45 分集合上船   我哋由 1 點開始行   我覺得夠皮喇   始終又熱又曬   再加埋揹住背囊咁行   條腰都有啲痛了 ~

等船嘅時候見到香港嘅團友   咁又傾幾句啦   佢嚟咗幾日   佢係特登嚟睇黃致列   我以為係釜山 Dream Concert   但原來係去瑞山   我完全未聽過呢個地方添 ~

見到船喇




呢個時間就唔多人入島



追住目標人物


好多人出島


咁多把手嘅 ?!


有得坐已經好好了   哈哈


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言