2023年5月7日星期日

香辣豬肉泡菜湯鍋 ( 7-MAY-2023 )



( 7-MAY-2023  SUN )

同里奧大人一齊早啲起身   咁就可以一齊食早餐喇   食完就去佢公司幫手 ~




今朝番學   但中途都要走喇   因為要去教會事奉   唔想遲到 ~

完哂所有事奉都已經 1 點 40 分   拿拿聲去南記買酸辣米線比里奧大人 ~ 

短短一程路   我條裙下半截完全濕哂   連底底都濕埋   真係第一次咁 ~

買完即去地鐵站   因為約咗同家姐交收冬天褸   去到啱啱好 2 點   之後一齊搭地鐵   不過我就落車先 ~

今日真係好感恩   因為我咁啱有事奉   家姐咁啱又要做針灸   時間又啱啱好約到   咁我唔駛成日記住嘛 ~

番到屋企 2 點半   所以整熱啲湯再沖涼洗頭   咁就舒服好多呢 ~

里奧大人 2 點 45 分先番到屋企   叫佢即刻食嘢喇   我食沙律就算喇   次次早餐食麵   真係可以頂到好耐呢 ~


食完就抖下   之後同里奧大人一齊網上崇拜   咁都已經 5 點幾喇   抖到 6 點都煮晚餐 lu ~

180 Popcorn 焦糖爆谷   


叫家姐喺 HKTV 幫我買   好似 $35

   
是日晚餐 - 香辣豬肉泡菜湯鍋

香辣豬肉泡菜湯鍋 - 之前喺韓印紅買㗎   但我就自己加咗 1 細湯匙韓國辣椒醬   之後再加韓國年糕同豬肉睇   最後加埋圓型嘅韓國豆腐   呢個豆腐好滑㗎   都係喺韓印紅買   下次再入貨先   里奧大人話越食越辣   我話可能本身無咁辣   因為我加咗辣椒醬   哈哈 ~

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

8 點半睇 "鬼怪"   估唔到都幾好笑 ~      

脆卜卜好好味呀   我覺得好食過 G 字頭   家姐話要 2 日內食哂   話林咗唔好食喎


好多時睇劇   真係 11 點唔夠就好眼瞓   所以叫里奧大人自己睇多陣咁呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言