2023年5月16日星期二

蠔油燜冬菇雞肶 + 福花 ( 16-MAY-2023 )



尋晚食剩   今晚食埋啦


( 16-MAY-2023  TUE )

尋晚瞓得算唔錯   不過都知自己係咁發夢   哈哈 ~

又係發夢遲到    真係好多時放完假   實會發夢番工遲到   真係有理由相信我好鍾意番工   哈哈哈哈 ~   

個夢係我 12 點 45 分開始行番公司   但唔知點解行到 1 點先到公司大廈   之後搭 Lift 係去咗人哋公司先恐怖   最後叫個客帶我番公司呀 ~

早餐食醬占麥方包   其實都會烘熱的 ~


我鍾意大錶面   我唔鍾意太女性同埋粉紅色嘅錶帶


菇場唔忙   所以可以專心投票 ~

成條臘腸狗咁


Lunch Time 出去行下   好多時我想買嘅嘢   都會問家姐覺得抵唔抵 ?!   佢話抵就即買   今日手快快按錯 Whatsapp 視像打比佢 (其實好多時都係咁)   所以即收線   之後家姐忍唔住笑住話: 打嚟講兩句都得啫   駛唔駛即刻收線呀 ?!   我話唔想嘥數據呀   同埋一陣係咁傾就慘  呵呵 ~

最後買埋鯪魚球米就即番菇場   天氣好焗熱咁   應該想落雨 ~


好好瞓咁喎


仍然唔忙   都係投票同傾偈   所以時間過得好快 ~

放工即走   番到屋企都即預備晚餐   雖然只係翻熱同淥菜   但都要唔少時間㗎 ~

是日懶餐 - 蠔油燜冬菇雞肶 + 福花

蠔油燜冬菇雞肶 - 尋晚燜㗎   所以好入味呢   仲有 1/3 就留番聽晚再翻熱食 ~

福花 - 好耐無食喇   又買咗一大棵分兩餐食呢 ~

洗完碗即沖涼   睇陣電視又睇下 Youtube ~

今晚 11 點先瞓   我啲同事成日話我好早瞓   但我會話番佢咁夜瞓做咩 ?!   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言