2023年5月5日星期五

海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗 ( 5-MAY-2023 )



尋晚食剩嘅餸   同埋剩咗啲白飯   咁我今晚唔駛煮飯同麵   晏晝食完碗米線   夜晚多數只會食餸同菜   飯麵係食唔落呢



( 5-MAY-2023  FRI )

尋晚去咗一次廁所   雖然好快瞓得番   但中途係咁發夢   記得有個夢係話12 號要開 OT   我老闆變咗係茶記嘅太子   佢話時間係番朝早 8 點 45 分至夜晚 6 點   我話無問題 ~

另一個夢係搭 Lift   明明去到20樓   但無啦啦變咗係只去到6樓   有個婆婆話我比人整鬼   所以帶我去搭另一部 Lift   但場景係街邊   見到有人個小妹妹買隻心型碟再裝住啲嘢   但我唔小心整爛   所以買咗去   之後醒咗 lu ~

不過今朝 7 點都醒咗   但懶床到鬧鐘響先起身呢 ~

早餐食醬占多士   好耐無食喇   突然覺得好乾咁   哈哈 ~


開咗好多花   但即係好快謝   噢噢


菇場唔忙   但今日 3D 勁開心 ~

Lunch Time 出去行陣   再買雞翼酸辣米線番菇場慢慢食   阿豪話我無酸無辣不歡   因為佢唔食辣   所以次次見我啲湯粉麵係紅卜卜   佢就話好辣 ~


仍然唔忙   繼續傾偈 ~

放工即走   今日里奧大人放下晝   所以我拿拿聲買埋餸就番屋企 lu ~

是日懶餐 - 海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗

海蜇手撕雞 (外賣) - 懶呀   所以又買手撕雞   同埋預咗食唔哂   咁留番聽晚炒麵呢 ~

菜心苗 - 買咗 1 斤   不過依家多數只食半斤 ~

整埋蘋果粟米沙律再洗碗   搞掂就開機洗衫   之後沖涼休息喇   里奧大人就去做運動 ~

睇下 Youtube 又投票   所以好快又 11 點   好在眼瞓咋   因為今晚飲咗包檸檬茶呀 ~

沒有留言:

發佈留言