2023年5月29日星期一

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 1 (PART 1/2) ( 29-MAY-2023 )

( 29-MAY-2023  MON )

今朝 4 點 15 分起身   沖涼洗頭只係用咗 15 分鐘   所以 4 點半就可以 Call 的士   估唔到 5 分鐘後有車   咁我哋都可以即刻落樓 lu ~

好耐都無試過咁早起身啦   但係開心嘅   哈哈


著哂燈嘅 Building   唔知係咪酒店 ?!


我坐車鍾意周圍望下   所以話咁快就到機場了


鍾意揀呢啲的士   因為內籠比較乾淨


對上一次去曼谷   因為疫情關係   真係人同車都唔多見㗎   依家回復正常了


突然無哂車


去到機場差唔多 5 點   真係 3 年無去旅行   好多嘢真係要諗一諗先醒起要點做   哈哈 ~

進入機場喇   開心開心


成班紅人   唔知係咪去比賽呢 ?!


最緊要睇航班資料


之前唔見有   定係自己唔多覺呢   哈哈


都唔少人出外旅行


排隊 Check-in



12.2kgs   另外一個都係咁上下


搞掂就去搵食


太興又裝修呀   咁去到麥記好多人呀   同埋仲有好多人等位   加上又好焗   所以離境之後先食 ~

5 點 20分離港   真係越嚟越興奮喇


今次係用自助離境   但唔比我入嘅   我隔離幾個又係咁   不過里奧大人又入到去喎   之後我打比佢   因為佢拎錯咗我個護照呀   所以最後我都係要用人手辦理離境手續 ~

過埋關都已經 5 點 40 分   諗住去莆田   但 6 點半先開呀   我哋食唔切 lu ~

又要影下 Dinsey   我真係驚佢唔存在㗎


好肯定之前去曼谷都係 5 點半左右嚟食宵夜套餐   我仲同里奧大人講話去莆田都 OK 㗎   點知要 6 點半先開


呢間食店開 6 點


仲要開始多人排隊   咁里奧大人都即去排隊喇


6 點 08 分早餐到   但 6 點半一定必須要食完   所以我要食包   我唔想食湯麵食到成身汗呢 ~

越式扎肉烤豬扒包 ($50) - 係咪應該去骨好啲呢 ?!


原來仲有 2 塊扎肉   其實個包都好食   但如果多啲醬就更好   唔駛咁乾爭爭


泰式牛肉船麵配水煮蛋或炒雙蛋 & 是日餐包 ($58) - 里奧大人話味道普通


一盒鮮蝦西施油沙律要 $80   但又唔見有好多蝦噃


食到 6 點 25 分都要即走喇   始終唔知閘口方向   要預啲時間搵呢 ~

行快啲先


平時多數一條路直行去閘口   所以無諗過 21 閘口喺左手邊   哈哈


再行去搭扶手電梯


唔知係咪搭呢架機呢 ?!


繼續行


再落扶手電梯


去到閘口已經 6 點 45 分   但都開始有人排隊 lu ~

離遠見到 21 閘口   當堂成個人放鬆哂   哈哈



已經有唔少人排隊


依家人面辨識就可以上機   實在覺得自己大鄉里出城了


6 點 50 分上機   原定起飛時間係 7 點 15 分   但接近 7 點 45 分先起飛呀 ~

今日好好天   希望韓國都係啦


我哋坐呢架細機


坐窗口位嘅乘客未到   所以我拿拿聲影一張先



全機坐滿哂人


里奧大人本身話叫個飛機餐   因為佢啲同事話海南雞飯好味   但我話唔駛啦   之後里奧大人都係話怕太晏先到酒店   所以都訂啦   可惜無哂海南雞飯 lu   不過其實唔緊要啦   我又買咗零食   一定唔會捱餓呢   哈哈 ~

我只對薯片有啲興趣



我隔離個鬼婆真係好勁   因為佢玩上海麻將 game 呀 ~

呢架係細機   所以個位都幾迫


我最怕填 Form


我就一定唔駛着外套   哈哈


$17/支   點都要飲哂呀   不過坐飛機係勁口渴的   所以好快可以飲哂


韓國時間 12 點 10 分安全到埗   但係比原來時間遲咗 25 分鐘 ~

到韓國喇


韓國時間 12:17pm   快香港一個鐘


跟住人行


禁止生肉及香腸火腿入塊   但我背囊有魚肉腸零食   希望一陣順利入境啦


上機前 72 小時上網登記 Q-CODE   申請咗就唔需要填黃色表格


但都有唔少人去填黃色表格



呢條隊只係 For 登記咗 Q-CODE 嘅人


繼續向前行


行極都仲有嘅


向右邊行


唔關我哋事嘅 Departues 資料   哈哈


要坐 Shuttle Train 先可以去拎行李


呢邊好多人


呢邊無咩人


進出進入



右邊係去 Immigration


唔算好多人   但職員都有做分流


已經 12:41 喇



咁少人嘅


離遠都望緊條行李輸送帶   見到自己個喼喺行李帶上面會好興奮㗎   因為代表唔駛等   哈哈


 Baggage Claim 11



條行李索帶因咩事搞成咁呀   之後里奧大人話係機油嚟添呀   唉


里奧大人好開心咁行埋嚟   話特登拎架有豬豬圖案嘅行李車比我   話我好鍾意豬喎



佢拎之前都自己影咗相留念   哈哈


洗手間門口


旅程正式開始喇   開心開心


位置圖好緊要   所以一定要影   睇唔睇就另一回事   哈哈


呢個就真係要睇喇   因為我哋坐機場巴士去弘大


感恩入境過程都好順利   拎完行李就去買車票喇 ~

因為家姐比咗 129,000 KRW (接近 HK800)   所以唔駛特登去兌換錢呢


12 點 55 分買完車票   再望個開車時間   原來係 1 點呀   真係時間啱啱好呢   感恩感恩 ~

里奧大人負責買車票



車票 17,000W/張


5B-4 站就係 6002 巴士   會經過弘大


6002 機場巴士


最緊要有中文字


排隊上巴士


12:57pm 上車


開車喇


落車將呢張 Sticker 比司機   咁先可以拎行李㗎   所以要好好保管張 Sticker 呢


坐位好寬敞呀   仲舒服過頭先坐飛機嘅時候   哈哈


我叫里奧大人坐單邊位   咁唔駛抱住個相機袋


機場巴士站都唔少巴士線   所以真係要睇清楚先上車


天陰陰咁


我哋坐中間位置   落車方便啲


應該用唔着啩


太耐無用相機影景   睇相先知原來濛查查


公路無咩車



橙紅色天橋幾靚噃


又見到另一條橋


有少少塞車


咁望下天啦   哈哈


好似香港嘅青馬大橋


今次條橋就有部份係橙白色



應該出到市中心啦



沿途都算順暢   我哋 1 點 45 分到弘大   最感恩嘅係落車位置就望到酒店呀 ~

落車位置望過對面   就見到酒店 (啡色)   始終人生路不熟   仲要搭巴士   初初都好驚唔知邊度落車   又驚間酒店位置好難搵咁㗎


左手邊就係酒店   如果坐機場快鐵就無咁方便


6002 機場巴士 (仁川機場 2 客運站 <-> 清涼里站)


9BRICK HOTEL  (32-Hongik-ro 5-gil, Mapo-gu, Seoul)


入去喇


因為酒店要 3 點先可以 Check-in   不過如果真係想上房嘅   就可以額外比 HK$50 定 $70   咁我又覺得唔需要喎   所以我哋出去食午餐先   但行李就可以放喺酒店呢 ~

Lobby 幾靚噃


但地方唔大


酒店對面係咁嘅


行出去弘大方向


今次好有大鄉里出城 Feel 呀   雖然廿幾年前跟團嚟過   但真係無哂印象啦 ~

我都想睇 Busking   不過唔係依家


今次去韓國   一定要同里奧大人食部隊鍋   但呢間食店無冷氣   同埋天氣咁熱再食湯麵   我會痴的   所以我話夜晚先去食


佢自己影低做 Record


弘大好多食店   只係睇下自己啱唔啱食


行到 2 點半   見有間食店幾吸引就去食喇   不過韓國餐點好多係 2 人份起跳   所以要睇清楚先入去食呢 ~

睇咗餐牌   覺得呢間唔錯


基本上韓國食品   來來去去都係嗰啲


要落一層



裝潢好簡單   好似家庭式經營咁


如果坐入去   我會伸直對腳咁坐   但坐得呢啲位   就肯定唔係咁樣坐啦   哈哈


超級冰凍嘅水   真係勁正呀   因為真係好熱


好勁呀我   識哂呢 3 個   哈哈


餐牌有圖片最好   唔駛靠估係啲咩嘛   但中文翻譯就真係。。。。。。



我鍾意食呢 3 樣前菜


Dumpling 餃子 (7,000W) - 我鍾意食餃子   但無諗過份量咁多   如果佢減半份量就好   咁我就可以食埋炸醬麵


韓國餃子好鍾意粉絲餡   呢個算好食   因為我買包裝嘅韓國餃子   口感係一 Pat 嘢咁


Rice cake with seafood 海鮮年糕 (16,000W) - 嚟韓國一定食年糕   家姐話正宗韓國年糕鍋   頭先又話正宗韓國餃子   好搞笑   乜都加個正宗兩個字


有唔少魷魚同配菜   不過我覺得唔夠辣   唔係就更惹味


年糕唔算好煙韌   不過都 OK 嘅


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言