2023年5月18日星期四

咖哩墨魚卷 + 蛋炒飯 + 蒜蓉菜心苗 ( 18-MAY-2023 )





( 18-MAY-2023  THU )

尋晚半夜去完廁所   好難先瞓得番呀   好在起身都 OK 咋 ~

早餐食麥包   我就搽笑牛牌芝士   里奧大人就搽醬占 ~



叫里奧大人幫我拎部手機出嚟比我影相   點知佢拎完就唔記得放喺邊   最後原來擺咗喺床上面   我真係黑臉話佢啦   明明諗住快啲   但依家反而慢咗   幫人做嘢真係唔應該咁啦   真係勞鬼氣 ~

菇場超級忙呀   真係做到 11 點 45 分先停手 ~

Lunch Time 出去 759 買嘢   之後再買鯪魚球米番菇場   今次真係慢慢食喇   冷氣好似壞壞哋咁 ~


仍然超級忙   實在開心   所以好快放工咁 ~

阿爽見我揹背囊   又話我去行山   衰齋仲話我日日行山同露營   哈哈 ~

番到屋企都即預備晚餐   不過都係 7 點鬆啲先食得 ~

是日懶餐 - 咖哩墨魚卷 + 蛋炒飯 + 蒜蓉菜心苗

咖哩墨魚卷 - 咖哩屋中辛嘅咖哩都幾好味   最緊要方便呀嘛   加多 10 條芝士腸   煮埋一大碟又可以帶飯   真係間唔中都要咁煮   又唔辛苦   哈哈哈哈 ~

蛋炒飯 - 里奧大人鍾意食炒飯   咁煮比佢食啦   佢真係食得好快㗎 ~

蒜蓉菜心苗 - 用咗 2 粒獨子蒜   真係辣到胃痛   下次 1 粒就夠喇 ~

洗完碗就抖下   同里奧大人去做運動   做完就去買藍莓喇 ~

沖埋涼就食藍莓   因為好食就會再買嘛 ~   

呢個牌子嘅藍莓係比較水準穩定啲   盒嘅左手邊都係同牌子但細粒啲   右手邊就係 JUMBO   好似相差 $6        


有樂雷神朱古力捧   間唔中做特價   最平係新年前 7-11 做 $16/包   但 $36.9/2 件都算平   因為有啲係 $20-$22 嘛   所以買咗草莓味 & 可可 72% & 杏仁榛子


卡巴也 TOUGH 軟糖   折咗好似 $15 定 $16   見好似幾好味咁   所以買喇


睇陣 Youtube   今晚又係 11 點幾先瞓呀   我覺得算好晏㗎喇   但 11 點前又真係唔眼瞓喎 ~

沒有留言:

發佈留言