2023年5月6日星期六

雞絲炒菜心苗 ( 6-MAY-2023 )




( 6-MAY-2023  SAT )

半夜有時郁一郁都會想醒咁   不過唔開眼就得㗎喇   咁樣可以繼續瞓 ~

臨醒前個夢係起身已經 8 點 10 分   要拿拿聲起身刷牙   我發覺次次里奧大人唔駛番工   我就多數發夢遲到   可能平時係我起身先   如果我唔記得校鬧鐘   咁里奧大人嘅鬧鐘都會響嘛   佢唔番工就唔響   我可能瞓到 9 點幾㗎 ~

早餐食吞拿魚包 & 腿蛋包   里奧大人本身今日唔駛番   但公司有 Urgent 嘢做   所以又要番工 ~


菇場朝早毫唔忙   但 11 點半先忙呀   好在放工前 15 分鐘做哂呢 ~

放工去買雞骨草同 MOS BUGER   番到屋企都接近 2 點 ~

加 $11 有 5 件雞塊   咁又抵所以即加   但食剩 4 塊今晚再食   哈哈


食完就抖下   之後同里奧大人一齊溫習功課   咁又已經 5 點喇 ~

6 點幾先煮嘢   所以 7 點先開餐 ~

是日晚餐 - 雞絲炒菜心苗

雞絲炒菜心苗 - 尋晚食剩雞絲   所以今晚加埋菜一齊炒   煮埋個拉麵又一餐 lu ~

洗埋碗就整沙律   之後沖涼喇 ~

抖陣就食沙律同睇 Youtube   唔係無咩好做   哈哈哈哈 ~


睇下睇下   今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言