2023年5月9日星期二

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 9-MAY-2023 )

肉丸野菌肉醬意大利粉 ($42) - 試新嘢   味道都 OK 啦


芝士焗粟米 ($20) - 里奧大人話食呀   咁就叫啦   我又鍾意食粟米


莎樂美腸薄餅 ($36) - 仍然係佢   今次都幾多芝士


算多芝士㗎喇


原味雞翼 4 隻 ($20) - 真係好味道㗎   有得買急凍嘅   好似$138/1 Kg

 
( 9-MAY-2023  TUE )

尋晚去完廁所都好快瞓得番   感恩感恩 ~

但起身覺得個鼻哥窿好慶咁   同埋個人有啲攰   好似唔多舒服咁 ~

里奧大人即刻話係咪冷氣校咗另外一個 Mode 所以冷親 ?!   我話尋晚都唔覺得凍   原來係佢尋晚覺得凍   所以蓋埋我張被驚我冷親   唔怪得咁鬼驚啦佢   哈哈 ~      

早餐都係食提子麥包   因為買 2 個抵啲 ~


菇場唔太忙   但個人真係好攰咁   唔知係咪作感冒呢 ?!

Lunch Time 唔周圍行喇   直接去墨魚丸麻辣米線驅寒先   不過食到一半都好頂胃   其實已經扣底   所以仲更加覺得自己唔舒服   哈哈哈哈 ~


喉嚨有啲痛   好在無發燒   但 4 點幾都食粒 Panadol 先 ~

里奧大人今日陪姑奶覆診   所以好快番到屋企   咁我今晚都唔煮喇   個人好攰咁 ~

放工即走   同里奧大人出去食嘢   食完行陣就番屋企喇 ~

里奧大人今晚要開會   咁我都沖涼同開機洗衫先 lu ~

睇下 Youtube   差唔多 9 點先得食綠豆沙   里奧大人 9 點幾先番到屋企   佢沖完涼就食涼粉   我又食咗幾啖   好想清熱氣呀 ~


喉嚨有啲痛所以驚驚哋   所以今晚 11 點幾先瞓呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言