2023年5月12日星期五

茄子炒豬肉 + 皮蛋酸薑 ( 12-MAY-2023 )




 ( 12-MAY-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   啱啱想醒就鬧鐘響   感覺好似自然醒咁   哈哈哈哈 ~

早餐食柯華田瑞士卷   明明唔駛焗麵包   反而仲遲咗食早餐   但我所做嘅動作都係一樣㗎噃   真係奇怪 ~


菇場忙忙哋咁啦   不過就可以慢慢做咁囉 ~

Berry 瞓緊覺   家姐就拍片   因為 Berry 發緊夢呀   手仔腳仔係咁郁   好似跑緊步咁   哈哈


Lunch Time 去買麻糬   之後去 OP Beauty 買緊緻 Gel   見阿 mi 用緊   所以我又試下   職員問係咪一定要緊緻 ?!   我好堅決話一定要緊緻   哈哈哈哈   年紀大嘛   真係要保養   但媽咪其實都無乜點保養   以前只會搽玉蘭油   手腳都無抹 Cream 嘅   老咗仲更加無咩點搽 Cream 添   但皮膚真係滑過我喎   臉同腳都滑嘟嘟㗎   如果我係咁就好 lu ~

SLISWISS Apple Stem Cell Restoring Gel Cream 300ml ($265)


買完再去 MOS BURGER 做會員   買完先知 9 月到期   雖然都食得到   但如果耐啲就更好啦 ~

反正去開所以買 MOS BURGER 番菇場食   我鍾意食㗎   今次用減 $5 Coupon  所以 $22 搞掂   咁又抵喇   哈哈 ~


菇場唔忙喇   咁做下自己嘢啦 ~

放工即走   番到屋企都即刻預備晚餐 lu ~

是日晚餐 - 茄子炒豬肉 + 皮蛋酸薑

茄子炒豬肉 - 用黃豆醬醃豬肉   再用黃豆醬炒茄子   咁都好味㗎   最緊要簡單嘛 ~

皮蛋酸薑 - 無啦啦想食   咁就整喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息再食橙 ~


今晚想睇電視呀   因為套 "川內相親" 都幾好睇咁   不過其實我只係睇咗兩三次   仲要次次只係睇兩 Part   哈哈 ~ 

8 卦幫我買咗 2 塊蜜餞柚子皮   我剪開一粒粒再雪凍食   咁樣食都好好味㗎 ~


里奧大人 9 點開會   差唔多 10 點先開完   咁一齊睇下 Youtube   不過我 11 點唔夠都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言