2023年5月14日星期日

野生紅魚柳蒸粉絲 + 孜然焗茄子 ( 14-MAY-2023 )



 
( 14-MAY-2023  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   之後去里奧大人公司幫手 ~




我番完崇拜就買餸   落雨濕濕真係比較麻煩   真係行路都慢過人   哈哈 ~

買哂所有嘢都番屋企   咁又用咗一個鐘 ~

沖埋涼就休息一下先   里奧大人今日好晏放工呀   所以差唔多 3 點先食 Lunch ~

牛肉漢堡牛油香草波波   牛肉漢堡 $30   波波 $16   其實加埋等如食一個下午茶餐   仲唔駛搞咁多嘢   哈哈 


食完就同里奧大人睇 "鬼怪"   睇到 6 點左右就停喇   要開始預備晚餐呢 ~

里奧大人拎咗份母親節禮物比我   仲話母親節快樂   我話點解拎比我嘅 ?!   佢話我好似佢阿媽咁照顧佢喎   真係唔係講笑㗎   雖然我未必係百分百好妻子   但我覺得照顧得佢好足㗎   話唒屋企乾乾淨淨   食糧同生活用品長期充足   真係屋企除咗電腦電器呢啲嘢係佢負責外   其實咩都係我負責㗎 ~



是日晚餐 - 野生紅魚柳蒸粉絲 + 孜然焗茄子

野生紅魚柳蒸粉絲 - 之前喺 AEON 買㗎   $100/3 Pack   我鍾意食急凍魚   因為依家唔係幾敢整有骨嘅魚   哈哈 ~   

孜然焗茄子 - 得 1 條茄子   又唔想整豬肉   所以用孜然醬焗茄子喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖完涼就一路食迷你撻一路睇 "鬼怪"   仲有1集就睇哂 lu ~

本來想買個迷你蛋糕   但又真係食唔哂   所以買 4 件迷你撻就算喇


今晚 12 點半先瞓   好在聽日放假咋 ~

沒有留言:

發佈留言