2023年5月30日星期二

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 2 (PART 2/2) ( 30-MAY-2023 )

( 30-MAY-2023  TUE )

行咗一個鐘左右   里奧大人話好攰呀   要搵個地方坐   但其實搵個地方都用咗要唔少時間   哈哈 ~

韓國應該有唔少雪冰店


芝麻油平過香港幾蚊   辣椒醬就幾乎同香港價錢一樣   真係無諗過   我以為起碼平香港一半添


曲奇餅都幾吸引   但我唔會買   始終我對自己揀韓國零食無咩信心   哈哈


我部手機應該開始有問題   因為有 2 條黑色直線   但影嘅時候又唔覺有喎


勁鍾意呢個袋仔   但接近 HK$200 就覺得貴啦   如果 $100 就會買   哈哈


DIY   獨一無二係正嘅


Sausage & Tteok-ggochi 要 4000W   接近 HK$25   喺明洞食嘢真係貴咗 Double 呀


全部店舖嘅都係 2,000W 一對   阿爽今朝 Whatsapp 叫我幫佢買襪   佢都係以為 1,000W 一對   但佢話如果一千鬆啲都可以買   之後我覆佢 2,000W 一對喇   所以佢話唔買啦   因為今朝我都同阿齋講咗   佢都話 2,000W 一對唔會買呀   家姐又係咁講   佢哋疫情前去只係 1,000W 一對咋



係多款式嘅   不過咁嘅價錢就唔會買 lu


橫街窄巷都無咩人


比我見到 1,500W/對 --> 15,000W/11 對   影相比家姐睇   佢話要呀   所以即刻買比佢


同里奧大人一齊揀   佢揀得仲細心過我   哈哈


又見到 ASTRO 喇


但紙質唔靚   所以唔買


呢啲好有淘寶 feel


之前已經買咗筆袋   如果唔係都會買番個


店名叫 "恭喜面館"   里奧大人話諗起 "驅魔麵館" 呀


好多人會去明洞嘅 "大使館" 兌換錢



兌換率係 HKD167.80


呢條街都有唔少兌換店


其中一間兌換率都係 HKD167.80


想落雨 ?!


我同里奧大人話咁似香港故宮入口嘅


再望真啲   先知原來係 "中華人民共和國大使館"


咁里奧大人話要搵地方坐嘛   咁諗住食雪冰啦   但其實呢間入面只係飲咖啡   哈哈


之後搵到呢間 Angel-in-us


見到有 CROFFLE 呀   所以就入去食喇


蛋糕唔錯   但唔想食   哈哈





影定相最好   之後直接比店員睇就可以了


我都係鍾意食芒果多啲


呢啲麵包就無咩興趣了


地方好闊落   同埋最緊要冷氣夠呀


可以坐喺度慢慢等佢響   哈哈


有得食喇


Croffle with Ice Cream (5,700W) - 好味呀   但就要快啲食   因為啲雪糕好快溶


Apple Mango Ice Flakes (12,000W) - 芒果好酸啦   好在最後先食佢   可以幫助消化   哈哈


特登將啲芒果粒切到大小不一 ?!


有對男女行去吸煙房吸煙   但將手機手袋就咁放喺度   韓國治安都真係好好喎


我同里奧大人講話記得明洞有街邊小食   但頭先周圍都唔見有   里奧大人話係咪夜晚先有呀 ?!   我話唔會啩   做遊客生意喎   但我之前上網睇   啲人真係日光日白喺明洞食小食喎 ~

坐到 5 點半   之後再行出少少就見到好多小食檔喇   嗰刻真係好開心啦   同埋真係好在里奧大人話要搵地方坐咋   如果唔係走咗就食唔到㗎喇 ~

最鍾意同里奧大人掃街   所以每次去曼谷同台北   都一定同里奧大人去夜市   咁先知道當地人係鍾意食啲乜呢


章魚餅其實好味㗎   但太大塊就唔想食囉   因為天氣太熱喇   戰鬥力大減


烤地瓜喺冬天食就正   但依家咁熱就真係唔好搞了


呢檔係章魚串同烤栗子等等


我同里奧大人講   唔寫價錢就唔買   呢幾年無去旅行   我覺得自己弧寒咗好多咁呀   哈哈哈哈


炸雞係吸引   不過再去睇多幾檔先


7,000W 一串烤羊肉真係好貴喎   接近 HKD4x   而牛肉串更貴   要 9,000W


雞蛋包   好多人都話好好食


咁睇都吸引嘅


估唔到又幾好食喎   加上熱辣辣真係好鬼正   但一定要 Share 食啦   唔係就會好飽


雖然魚糕湯係好出名嘅街頭小食   但今日我唔想食


影相又有問題喇   個湯其實唔係橙色㗎


好似關東煮


呢間 DAISO 個場好細   所以無乜嘢睇


烤雞肉串


熱狗


Cheese Ball & 油炸螃蟹


牛油煎蝦


見到糖餅   就諗起魷魚遊戲   哈哈


糖餅肯定勁甜


我的寶貝


警察局咁得意嘅


我最想食嘅迷你紫菜卷飯


6 件就 6,000W   12 件就 10,000W


我揀咗辣烤肉 x 2 + 烤肉 x 2 + 蟹肉捧 + 金槍魚


唔同國家嘅指示路牌裝飾


臨走前嘅一日   一定會飲香蕉奶


買呢支菠籮味道嘅 FANTA


呢幾款好似幾好味咁


上次喺韓印紅買咗包韓國薯片   份量其實都好多㗎    所以我覺韓國薯片都抵買   不過我唔博啫


我鍾意睇呢啲小店設計嘅衫


校服好靚呀


果乾都吸引   但我唔會即刻買   都係想睇下其他地方有無得賣呢


其實都唔知依家韓國興啲咩女裝衫   因為依家好少睇韓劇


里奧大人一定唔比我買黑白粗間橫條   着起上嚟真係肥過航空母艦呀   同埋阿花話黑白橫條係漢堡神偷先着   哈哈


炸雞年糕   一見到年糕兩個字就覺得吸引


外賣嘅話   仲包埋錫紙保溫   真係好細心喎


我都買一份嚟試下


買咗酸甜味道   我覺得好味呀


我同里奧大人講話搵到呢間 SHOE MARKER   就知道明洞掃街嘅位置   哈哈


有人拍片


辣炒鳳爪   里奧大人唔食鳳爪   所以我都唔會買嚟食呢


里奧大人鍾意龍珠   所以我叫佢買件   不過得 XL   其實大件唔係問題   個袖太長先係問題嘛   最後買咗件 Seoul   本來我都想買   但無我 Size


又見到黑色直線


再影又無問題喎   希望可以捱到番香港啦


烤五花肉卷   好似要 10,000W


日式燒餅


糖餅


類似車輪餅嘅嘢


鯽魚餅


Fried Shrimp (6,000W) & Fried Mini Crab (5,000W)   韓國人好鍾意食炸嘢


擺得幾有心思噃


草莓糯米糕   個名幾吸引   哈哈


唔知咩肉   只知道製作進行中


唔同味道嘅魚餅


切到個西瓜幾乾淨


又見到鯽魚燒



呢個魷魚小食接近 HKD7x


又見到章魚餅


有警車巡邏


好大粒嘅烤栗子


好多款杯麵


幾好味咁   但係會番到弘大先買呢

 
魷魚乾都好似幾好味咁


蕃薯乾就有興趣喇


沿途都有啲小食檔




唔通今日交通燈壞咗 ?!   因為中午已經見到有人指揮交通


再去多次洗手間就走人   又要再講多次   等人嘅地方大到呢


SUPER HAPPY


估唔到個蓋係 LOTTE


原來係條脷   其實都幾肉酸下   哈哈


差唔多行到 7 點都番弘大喇   聽朝要早起身   所以都想早啲番酒店休息 ~

行落去搭地鐵喇


樓梯隔離條坑   應該係 For 推行李用的


提款機顏色好 Sharp 呀


韓國啲麵包   真係好似幾好味咁


唔係咁多人搭車



全人類等車都望手機



車廂唔算多人


但另一邊又多人喎


T-Money 卡嘅餘額係 4,920W   以前會影嚟做記錄   咁睇相就知道用咗幾多錢   但好耐無去旅行喇   真係好多嘢都無影相做記錄添   哈哈


T-Money 增值機   我覺得如成日要搭地鐵   真係要買張交通卡



半個鐘頭就到弘大   咁經過 OLIVE YOUNG 就睇下嘢啦   有個女人叫個男人幫手睇   但個男人話職鬼睇呢啲文咩   呢句好笑呀   其實 OLIVE YOUNG 真係唔啱男人去   有幾多男人好似韓男咁   日日化妝護膚吖 ~

里奧大人行入去先


我隻手指仍然嚴重濕疹   所以要買 Vaseline


Aveeno 價錢同香港差唔多


見到我好想買嘅牙線牌子   但特價都要 3,800W   咁都係有機會去曼谷先買 lu


Mask 其實算唔算平呢 ?!


咁我買完出去嘅時候   見到有個鬼婆好熟面口   原來係坐飛機隔離個鬼婆呀 ~

由地鐵站行到去酒店   沿路都多嘢睇嘅   咁都唔錯呀   行起上嚟無咁悶嘛 ~

寵物衫檔口   佢佔嘅地方係最多呢


又睇下啲男裝衫啦   一係 Over Size   一係就貼身   真係有啲啲肥肉都唔可以着   咁點搞呀真係   韓國人就話全民皆星   個個身體管理非常好啫   但都要諗下其他人家嘛   哈哈 ~

仲有喎   高大着 Over Size 就話型啫   但有幾多男仔係咁呀   不過我哋眼見高大嘅韓國男仔   大多數都係後生嘅   即係十幾廿幾歲嗰啲呢   佢哋着就好睇囉 ~

女裝就多數露腰衫   同埋其實設計大件啲得唔得呀 ?!   哈哈哈哈


頭先早食晚餐   所以今晚食雪冰就最啱時機喇 ~

好多食店都係樓上舖


雪冰店入口


好大隻嘅熊公仔


今期主打係士多啤梨


自問眼力唔好   哈哈


睇見都覺得甜   再加埋威化餅   真係唔好搞我   雖然好似幾好味咁


呢啲其實都吸引   但嚟冰店就梗係食冰啦   哈哈


人哋 order 嘅   實物同相片係一模一樣   讚


留番本地人寫啦


Fresh Strawberry Snowflakes (13,500W)


份量都好多


MOCHI 好煙韌   如果有得單買   我可以食 5 個   哈哈


我覺得少人呀   因為上次係坐無虛席㗎



好熟面口   我初初以為係呂珍九嚟添


食完又行陣   之後就去 DAISO 買手信 ~

又叫里奧大人睇下 Tee


呢座商廈真係乜都有


去 DAISO 買零食喇


家姐鍾意食糖   所以買糖做手信比佢




好吸引   但唔會買



買嚟聽朝做早餐


好似幾好味咁   本來係買㗎   但最後唔記得買


以為韓國製造   但原來係馬來西亞製造呢


有里奧大人鍾意食嘅朱古力餅乾


中間 6+2 嘅朱古力曲奇餅   我之前曾經喺日本城買過   但好耐都無出過   感恩今次喺 DAISO 見到   所以叫里奧大人買呀


見到蠟筆小新包裝嘅零食   如果細細包就會買囉


呢個要買呀


買住咁多先


番到酒店都 9 點   影埋手信都即沖涼喇 ~

我覺得夜景係靚啲


迷你雪柜


洗手間都係黑媽媽


鋅盤下面係個櫃   見唔見到風筒放咗喺邊呀 ?!


今日買嘅嘢



睇陣電視   難得講英文   哈哈


因為聽朝好早起身   所以 10 點半都要瞓覺喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言