2007年12月25日星期二

想去了 n 年的 pizza hut


眼見人家嘅公司開 x'mas party 同放早真係幾無 mood...有嘢都無 mood 做...但低處未算低...因為好朋友 cc 都係無得放早...而嘅 office hour 仲係 6:15...咁我都安慰 d...抵佢 c
放工即走喇...因為里奧大人已經喺屋企 un un 腳睇報紙...so...我唔會比佢咁嘆...所以即刻命令幫我煲中藥
同里奧大人相處咗唔小日子...我覺得里奧大人都幾了解我....我話晚餐想食其他嘢...里奧大人話去 pizza hut...好驚啊...我正想講話去 n 年都無去過嘅 pizza hut...問番里奧大人點解會去 pizza hut...話因為知我想咗好耐喎...都唔知係咪
食咗至尊細薄批 + 三文魚鮮果沙律 + 魚圈拼墨魚塊 + 石板街黑牛 ($121)...我真係恨食好耐 pizza 喇...d 餅邊脆 lock lock...6 件我食咗 4 件呀...加埋其他嘢...食完之後有極重罪惡感...今次真係好抵...因為之前姑奶比咗張 coupon...價值 $75...加埋有 9 折...$200 折埋減埋最後 $121 埋單...開心到爆呀
食完 pizza 就番屋企 hea 下就去聽大埔浸信會音樂佈導晚會...詩班員真係好勁...唱得好好好好聽...所以 d 時間過得好快
番到屋企即刻沖涼...之後同里奧大人睇 " keroro 電影" dvd...一路睇里奧大人一路讚自己好聰明好醒...話好在無喺戲院睇喎...咁悶...cher...無 d 童真就真啦

沒有留言:

發佈留言