2007年12月8日星期六

可怕的麥當勞兒童套餐



尋晚要番學...又咁啱麥當勞換新 keroro...所以喺好唔願意食之下都要去麥當勞食我嘅晚餐....
去到九龍城都係 6 點...仲未餓...所以行一陣先去食嘢...一行就行到 6 點半...嚇到我即刻標去麥當勞食嘢...今次食兒童套餐嘅芝士漢堡 + 粟米 + 熱朱朱力 ($18)...個人又唔係咁舒服...所以一定要飲熱嘢...但麥當勞無咩熱飲選擇...所以只好飲熱朱朱力...唉...又係熱朱朱力又係有芝士...真係有 d 驚呀...好在 keroro 係換埋下星期就唔駛換...唔係我真係 c 架喇
一路上堂一路都唔係咁舒服...所以早咗半個鐘頭走...因為真係頂唔順呀.
番到屋企 hea 一陣...睇陣電視就瞓喇
                   
終於等到星期六喇....因為我好鍾意星期六嘅感覺...特別係可以同里奧大人食早餐呢...今次去赤丸食烏冬...order 咗兩個餐肉旦湯烏冬 + 熱好立克同熱檸茶...($36)...抵呀...因為好飽肚下....一早食烏冬就諗起同里奧大人去韓國嘅時候...由於搭早機又要用埋 d 韓圜...所以喺機場食咗個好難食嘅烏冬...呢 d 真係貼錢買難受...難忘嘅回憶呀


激 c...番到公司先記得漏咗放中藥袋嘅袋喺赤丸...又要拿拿聲去拎番....攰 c 啊
holiday mood ar...無心機做嘢添
放工上咗里奧大人公司一陣...之後就去平靚正大家樂食 tea...我食雞亦紅腸瀨粉+熱華田...里奧大人就食永遠食唔厭嘅叉燒瀨 + 熱檸薑蜜...食完就即刻出發去尖沙咀...向我個 lv 袋出發喇





次次去親 lv 都要排隊...好在今次唔係等好耐...因為好驚里奧大人無耐性話走呀...一去到就見到我想買嘅 speedy 30...所以一試即買...如果唔係好快無...因為e家d自由行出手好狠...慢小小都無架...又一次好多謝里奧大人喇...因為又係里奧大人送比我嘅...盛惠 $5150...我真係好開心...因為係我人生第一個 lv...我會好好珍惜...不過...我亦會再買其他袋的
買完袋要即刻番屋企喇...因為里奧大人真係趕住做功課...我覺得自己好衰咁...係都要今日買...搞到里奧大人無哂時間咁...
唉...每月一到令到個人唔係咁舒服...所以夜晚要買外賣...無咩胃口...所以食生滾艇仔粥...而里奧大人就食牛腩麵...今日成日都食出面嘢...真係勁無益




個人唔願郁...所以食完睇陣電視就瞓喇

沒有留言:

發佈留言