2007年12月16日星期日

婆婆生日飯 @ 紅磡美心酒樓















尋晚又係要食麥當勞...因為要換 keroro...又係食咗兒童套餐 (芝士漢堡 + 粟米 + 可樂) $18...麥當勞...我係怕咗你架喇
尋晚勁緊張...因為要考試...而我又無認真溫過...只係喺咁易 "立" 吓...好在喺神嘅保守帶領下...我考試 pass...因為 25 題答啱 20 題...真的要感謝神啊
最開心嘅係考完試之後可以走得...但里奧大人就慘喇...公路大塞車...喺韶關坐大巴...足足坐咗 7 個鐘先到深圳...再要打的去火車站...加加埋埋成 8 個鐘先番到屋企...超可憐啊
終於見到里奧大人喇...但...一見到我就苦瓜乾口臉...怨氣極重咁話其他 d 同事喺度玩...我一個人搭車就好慘...講咗幾百次呀...之後陪里奧大人食嘢...佢食嘢先唔講咋...但一食完又
執埋嘢搞 lee 搞 lu 成 12 點幾先瞓添
                       
呵呵呵...朝早6點9起身...因為要北上睇中醫呢...今次 no. 2...但醫師今次8:30 先到呢...如果8:00到就好啦...可以快d睇完嘛...但今次睇咗好耐...因為要照埋b超...所以由 no. 2 等等等...等到變 number 尾...搞到里奧大人又怨聲載道...今次又睇咗 $2100...唉...仲有唔小日子要睇...真係非慳不可呀
睇到 11 點幾...博下丹桂軒有無位...但佢話要半個鐘頭後再番黎 check 下有無位喎...咁梗係唔等啦...所以就去咗隔離嘅小桃源酒樓...里奧大人話諧音好似 "遲早完"...真係幾驚比人打呀...成 11 點幾先食早餐...所以一坐得即 order 蝦腸 + 竹笙素粉果 + 炸雲吞 + 番薯糯米餅 + 印度蔥油餅 + 生菜...埋單 $94...都 ok 啦...水準又唔錯...但我都係比較鍾意丹桂軒多 d

唉...樣衰到不得了不得了...我以後都唔咁再着娃娃裝北上喇...因為當我喺羅湖準備出香港關時...掛住同里奧大人傾計...差 d 入咗 "內地人入香港" 條 lane...點知個女海關一路行一路望住我個肚想欄住我呀...天呀...佢肯定以為我係大肚婆落黎香港生仔啦...天呀...快 d 拎走我個大肚腩啦
番到屋企都成一點...里奧大人真係好攰...所以即刻換衫瞓覺...我就做下家務...熨熨衫...睇下報紙...再煲菊花茶比里奧大人...5 點幾先再食小食做午餐...食燒賣 + 腸粉 + 粉果 + 生菜魚肉  ($25)...又好味又飽肚
之後我就自己出發去美心酒樓同婆婆慶祝生日...如果里奧大人一齊去就好啦...但功課未做...email 未覆...所以無辦法去
7 點幾去度...喺度等等等...等到 9 點 4 先食...咁就唔好話8點食得啦...我最唔鍾意咁樣等...覺得好嘥時間...淨一味喺度等...次次食完都要成 11 點半...我又要轉車先番到屋企...成一個鐘架...沖埋涼成點先瞓...我年紀大喇...好難 recover 架...不過...諗起婆婆會好開心就算啦

沒有留言:

發佈留言