2007年12月17日星期一

菜菜仔婚宴 @ 金煌庭

尋朝里奧大人又要 6 點 9 起身...因為好朋友菜菜仔結婚要做兄弟啊...
我瞓到 9 點半就瞓唔着 lu...所以起身拖地...做小小家務咁...之後就同媽味家姐去 apm 和民食嘢...11 點 2去到 apm...原來好多商店都係啱啱開架...好在 biotherm 開咗啫...所以拿拿聲去買 aqua soure x'mas gift 比媽咪...今次好抵...$315 嘅禮物可以 3 個人分...因為我要咗 mask + 洗臉霜 + 收縮水...家姐要咗潤唇膏....媽咪要主角 aqua soure...一舉三得...最搞笑係人家啱啱開舖...電腦都未 run 到...要用手寫單...可能佢地心諗...駛唔駛買得咁急呀...實可以食完先買嘅...但驚食完唔記得就唔好啦...做嘢穩陣 d 好嘅...
去和民食咗軟殼蟹沙律 + 串燒盛合 + 和風 pizza + 二色飯團 + 辛辣蕃茄年糕 ($199)...今餐一定要我請...因為我有9折...一早可以見到屋企人真係食咩都好食過人...之後就一齊行一陣...然後我就去鰂魚涌金煌庭  join 里奧大人lu...
里奧大人同 meme 去咗 oliver's 傾下功課...我又唔係咁識路...所以家姐陪我搭車過去...因為家姐喺果邊番工...好熟 d 路...太好喇...其實家姐好眼瞓架...所以搞到我都唔好意思同好心痛添...
去到佢地傾咗陣功課...我就一路嘆 mocha 玩咗陣 nds...之後佢地傾完功課就一齊傾計 lu...佢地個樣勁攰...又成日講好攰好眼瞓...咁又係嘅...星期日又點會咁早起身丫...但好朋友結婚...幾早起身都要幫手架啦...
其實幫手做兄弟姊妹...最悶係晏晝到酒樓嘅時候....因為係無咩嘢可以幫到手...所以去到酒樓都係傾下計喺度等開席...今次好好啊...因為真係 8 點 4 開席...比我想像中好好多...菜菜仔真係好擺心機喺婚宴度...又特登拍幾段片喺婚宴度播比賓客睇...真係好正好感動...一 d 都唔悶...d 時間仲過得好快添...
差唔多 11 點結束...多謝 meme 車我地到火車站...令我地慳番唔小時間...不過我番到屋企都成 12 點幾...好眼瞓呀...

再此希望菜菜仔婚姻愉快...菜菜子店鋪分佈港九新界...
http://hk.myblog.yahoo.com/ohmyfarm 
           
頭重重又好眼瞓呀...所以又要飲咖啡提神...今朝食咗芝腿治烘底 + 咖啡 ($15)...番到公司有 d 嘢做...都好...唔係真係會瞓着...


晏晝同新同事 3b 去食牛筋米 ($18)...終於又有新朋友喇...

沒有留言:

發佈留言