2007年12月19日星期三

雲吞生麵 + 雜丸 + 節瓜紅衫魚湯

尋日晏晝終於都有 d mood 做嘢...所以時間都好快過...放工遲咗走...所以等車等咗 20 分鐘...激 c
好耐無飲湯...好耐無煮飯...一定要煮簡易嘅嘢黎 warm up 吓...所以買咗 1 份節瓜 ($5) + 2 條紅衫魚湯 ($15) 就番屋企喇
是日晚餐 : 節瓜紅衫魚湯 + 雲吞生麵 + 雜丸...
真係丫...個心諗住掛住滾湯滾湯...所以淨係記得買瓜同魚...番到屋企放低嘢...先知道唔記得買雲吞...咁即刻睇雪柜有無水餃...又無喎...又要再落街買半打雲吞 ($11.5)...下次都係買定十包八包水餃儲糧...唔係下下落街都幾煩
節瓜紅衫魚湯 - 煲咗 35 分鐘...所以無咩味...唉...但勝在有瓜有魚食囉
雲吞生麵 - 超簡易...無難度
雜丸 - 我想打邊爐...但自己整嫌煩...出面食嫌貴...所以就食雜丸止癮
尋晚發咗顛...因為煮埋白汁磨菇吞拿魚意粉比自己聽日 lunch...原來易煮過肉醬意粉幾十萬倍...但最慘係里奧大人唔 like 食白汁呢...嗚嗚嗚
陪下里奧大人睇電視...自己又整理 d recipe...又成 12 點先瞓...係咪又顛咗呀...扮後生咩
                   
今朝個鬧鐘打孖黎響...真係人都顛呀...好在我番工就唔會懶床...可能我又要整熱 d 中藥...所以遲一陣起身就會嘥咗好多時間...但假期就唔同...因為我唔鍾意日日都做同一樣嘢...所以我假期就會懶床...等里奧大人整埋牙膏牙刷比我...我先會起身...好舒服呢
今朝里奧大人見客...所以我自己搭車...天陰陰再加上毛毛雨...搞到個人超級眼瞓呀
今朝食咗芝旦治烘底 + 熱朱朱力 ($15)...好眼瞓...好想好想飲咖啡...但最後都忍忍忍...所以今朝 eyelid 跌到落心口


晏晝帶意粉...食唔哂...因為太多喇...小意粉 d 汁又多得滯...多意粉又食唔哂...好嘥嘢呀...食完 "洽" 咗 10 分鐘...但都一樣咁攰嘅??老喇老喇
唔知點解...覺得呢幾年過得好快...點解呢...點解呢

沒有留言:

發佈留言