2007年12月7日星期五

元綠壽司 + 糖水 @ 大埔

做呀做呀做呀...做到個人超級攰...no mood 呀...所以要同里奧大人出街食黎平衡 一下心情...其實係我突然好想食拉麵...但味千要等好耐...所以又去咗元祿喇
同里奧大人合力叫咗三文魚 / 天婦羅蟹柳 / 天婦羅軟殼蟹 / 帆立貝 / 吞拿魚 / 螺肉壽司 + 原味日式叉燒拉麵...88 折後合共 $129...一心諗住食拉麵...點知個拉麵唔係咁好食...好在同里奧大人 share 啫
又係突然間好想食傳統嘅糖水....因為心理上覺得好瞓 d...所以就去咗食合桃糊芝麻糊...又滑又唔甜...其實食糖水係咪應該要甜先好食嘅呢...唔甜又點會叫糖水呢??但唔甜又真係好好味架噃...唔好睇小兩碗咁普通嘅傳統糖水...原來好貴囉...成 30 蚊...我仲以為 10-11 蚊碗添...唉




因為里奧大人要幫同事睇手機...所以喺商場行一陣先番屋企...行經 boutique 見到一個啱啱好心儀嘅袋...但要做正經事先...而我直覺又覺得里奧大人唔會 show 我...所以唔講住...睇完哂手機就借d意講話啱啱見到個袋好靚...你送比我丫...點知里奧大人居然倍我番轉頭去睇呀...真係估佢唔到...呢...我次次買袋嘅時候...里奧大人必然會問買黎做咩...而我嘅答案永遠都係話用黎襯衫同無呢個款嘅袋...點知里奧大人串串共話次次買親袋妳就話要買黎襯衫...買親衫就話要買黎襯袋...有個揀緊衫嘅女人即刻話女 人係咁架啦...里奧大人當堂眼突突兼鴉雀無聲...咁里奧大人見我咁鍾意...同埋陪得我睇就必然會送比我嘅...所以又用左 $199 私己買咗個袋比我喇...多謝你呀...里奧大人
拎住個新袋番屋企零舍開心...所以無耐我就好主動咁整咗杯鮮奶粟米片比里奧大人嘆下...佢不知幾開心幾滿足呢
                       
唔知點解冬天真係小咗人搭車...所以呢排都好早番到公司...有 15 分鐘比我嘆早餐...又食芝旦治烘底 + 熱朱朱力 ($15)...飽到丫
番到公司好忙又好攰...個人真係唔係咁願郁...水都飲小咗呀...正想酙水時...見到 a/c dept 幾個同事入去 pantry...好耐都未出黎...我都事酙水喇....係以為我偷聽佢地講嘢呀...佢地成日都o係 pantry 好細聲咁鬼鬼祟祟傾公事..成鬼日阻住哂人地酙水...咁鍾意傾就成個 dept 閂門喺房傾啦...都唔知做咩鬼成日要喺 pantry 傾...不知所謂
晏晝食期待已久嘅豬扒通菜米線 ($13)...真係好好味呀
今晚要番學...番埋下個星期就完成咗個 course 喇...太好喇

沒有留言:

發佈留言