2007年12月3日星期一

又開始飲中藥了...

中藥...今朝又要開始每朝同你見瞼喇
真係好攰...喺車度好想瞓...但因為我要喺臨落車前兩個站飲咗 d 中藥...所以唔敢瞓...唉
今朝要買早餐番公司食喇...因為遲到呀...買咗魚肉燒賣 + 粉果 ($10)...再自己沖咖啡...但都係好攰...好在多嘢做...唔係仲 c


晏晝食齋 d...食白粥 + 炒米粉 ($13)...但都好飽...食完行下行下買咗兩個萬用盒 $30...其實係咪真係無事出街小破財呢


由今個月起...我會積極減肥...如無意外應該係會隔日食即沖麥皮...唔飽就加幾條手指餅...期望一個月內減 7 磅...為咗加強我嘅原動力...當我減肥成功時就會安排里奧大人買禮物獎勵下我...咁做大家都會好開心
其實真係要下決心減肥...其一身體唔好...其二係尋日執衣柜發覺真係好多衫...但因為肥咗唔啱要買過新嘅...咁樣好似唔係好掂噃...為已為人...都係減下肥好 d 喇
呢排公司真係好忙...忙到都唔可以喺 office hour 打 blog..睇報紙...人生變得好乏味...再加上朋友 cc 在休息中...無得 msn...所以就更加無哂人生樂趣...唯有用另一面睇...就係可以專心工作囉
我真係好感謝神嘅保守...因為我覺得自己好好彩...我做親 d 工都唔錯...特別係依家呢一份...因為旺季番五日半...淡季就星期六有長短週...11 日假期...朝 9 晚 5:30...唔駛打卡...唔駛 ot...亞 head 又超勁好...亞 head 知我依家星期六要北上睇中醫...所以我 partner 一請假就會話我知...因為唔想成個 dept 無人...但咁啱 15/12 大家都要請假...而亞 head 又比我 apply 喎 ....仲笑笑口話叫 d merchant 14/12 好比哂 d 急單我地搞啦...唉...搞到我都唔好意思添

沒有留言:

發佈留言